![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 maart 2007 Locatie: Klein Kölle
|
Pauls, komend weekend wordt in Nederweert het Inter Ex georganiseerd, elders in dit forum is hierover meer te lezen. Ik was echter zeer benieuwd of ook je nieuwe toestel op het Inter Ex te bewonderen is. Ik overweeg om dit weekend zeker naar dit evenment toe te gaan vanwege de bijzondere toestellen, de gezelligheid en het bier, maar is de Triumph daar te bezichtigen? Greetzzzz mrlavo |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battûm), nabij Deventer Leeftijd: 17
|
Heb al een hele tijd geen mailtje meer gehad van het forum (jazeker ik heb een abonnement op dit draadje)... Hoe staat het met de bouw?
__________________ Ik heb geen handtekening. Maar je kunt me wel volgen op Twitter |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2005 Locatie: Kruikenstad Leeftijd: 38
|
Gezien de foto van interex in september zou je zeggen dat'ie allang gevlogen heefd, of in ieder geval in vliegklare toestand staat te wachten op mooi weer. (...óf de lange stilte doet een minder geslaagde maiden vermoeden??? Hoop van niet!) Grt, Gerald |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
| Citaat:
![]() Denk dat hij het op een mooie voorjaars dag aan laat komen om hem te maidenen. Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2006 Locatie: Limburg Leeftijd: 20
|
De Triumph staat nog steeds in de afwerkfase, maar door andere projecten tussendoor is er nog geen tijd gevonden om de Triumph af te maken. Maakt opzich niet veel uit, het is toch slecht weer. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |