![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2004 Locatie: Belgie
|
hoi , zoals ik het goed begrijp heb je geen ervaring met een jet vliegtuig zelf , kan je totaal niet vergelijken met een heli , vlieg zelf nu ook met een turbine heli maar is totaal andes vliegen , ik denk nu niet dat de mig29 een ideaal trainingstoestel is . ik zou als ik jouw was hier op deze forum onder de rubriek turbine aangedreven eens wat rond dwalen en dan ga je heeeeel veel te weten komen , alvast veel succes gtjs wim |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
Veel lezen hier op het modelbouwforum en info vergaren. Voor vragen kun je natuurlijk hier altijd wel terecht maar als ik bovenstaande zo lees ben je nog een echte leek op het modelturbine vlieggebied (geeft niets hoor ben ik zelf ook) en lijkt mij de Mig 29 geen goede keus. Wil je meer info? stel gerust je vraag. Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
gaarne een aanbetaling via bank is genoeg. als je een kopie laat zien van je betaling zetten wij een en ander in gang. anders kun je ook even bellen , wij kunnen dan direkt zien of een en ander vooradig is. | |
|
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
jullie hebben misschien wel wat gelijk en ik wil wel met wat makelijker beginnen maar niet te gemakelijk. ik hou van grote uitdagingen. ik zoek dus naar iets makeljkers maar dan wel iets met hetzelfde uitzicht als de mig. iets met 2 richtingsroeren.
|
|
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik zou een boomerang kopen als ik jouw was. Dat vliegt goed en heel erg leuk. Ook 2 richtingsroeren
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
| Citaat:
Gelieve mijn bericht niet te nuanceren, qua bomen en het bos voor de topicstarter. Formule 1 is ook een uitdaging, maar je begint meestal met een saaie middenklasser.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 11 juni 2009 om 16:57 | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2003 Locatie: Nederland! Leeftijd: 40
|
begin met een calmato sport of zo.. kijken of je het leuk vind..
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Ga ook eens op een zondagmiddag kijken bij club in jouw buurt, dan krijg je een goed overzicht van wat wel en niet mogelijk is. Veel vragen stellen. Wellicht kun je ook een proefvluchtje maken. Op een club leer je enorm veel en hoef je de enge starts en landingen voorlopig niet zelf voor je rekening te nemen. Mocht je niet bij een club kunnen/willen vliegen, blijf dan 4-5km uit hun buurt om wederzijdse storingen te voorkomen en ga niet in dezelde gemeente vliegen. Twee elkaar overlappende en aanvullende overzichten van clubs in NL&B: Modelvliegen RC Model Airplanes Toine Martens HomePage -> clubs KNVvL Modelvliegsport - Voorpagina -> clubs Zeer nuttige informatie voor de geďnteresseerde: Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl -> [FAQ] Modelvliegen, algemeen -> Aandachtspunten voor het beginnen met modelvliegen.
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Het is geen beginner zo te lezen maar wel nieuw in de turbine wereld. Dan moet je echt nog niet denken aan een schaal kist tenzij je echt teveel geld hebt.......
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2008 Locatie: België Leeftijd: 32
|
Van welke omgeving ben je, of welke club ´´The Best``?? Gezien de vragen lijkt het inderdaad niet verstandig meteen met jet´s te begingen. Met een beetje interesse over jet´s zou ik denken dat je basiskennis toch al wat verder zou staan, dan de vragen en opmerkingen die je al totnu toe hebt gesteld. Als ik het draadje zo lees schiet er maar één naam door men gedachten ´´Jantje??`` Groeten MT |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
|
Het is voor mij weer een tijdje geleden dat ik met iets vloog waar vleugels aanzaten maar als je een goeie kist zoekt om kennis te maken met de snelheid van een jet, zonder alle poespas van de turbine dan kun je eens aan een ME 163 komet denken. Ik vloog zo'n kraftei een aantal jaren geleden en kan me nog herinneren tijdens een show op Deelen dat dit kistje op z'n sloffen een jet kon bijhouden. Enige verschil is dat het kraftei zweeft als een zwever zonder motor. Eigenlijk de ultieme jettrainer dus en een thrill om te vliegen. Misschien kun je hier eens mee beginnen, tis maar een tip
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Dan lijkt de Boomerang mij de betere keus...................
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gelimiteerd, jet, kopen, mig-29, paypal |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |