![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik zou graag een MiG-29 kopen. zoals bv op: http://www.composite-arf.com.hk/ar/Catalog Het geld is geen probleem maar omdat ik zeker nergens mijn visa nummer wil invoeren ik zou graag betalen met paypal betalen. maar omdat ik dus een gelimiteerd account heb kan ik maar per keer 1000€ verzenden. weten jullie hier iets op? of kennen jullie een online shop die hier geen probleem van maakt? |
|
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
volgens mij niet of zie ik dat fout? België stat er wel bij (ik ben ook een belg) maar volgen mij spreekt hij frans. en nog even een ander vraagje de jet zit toch al zo goed als in elkaar want zo een handige harry ben ik niet. Laatst gewijzigd door the-best; 10 juni 2009 om 23:51 |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2004 Locatie: Belgie
|
hey, je bedoeld jean pierre zardini , idd spreekt hij frans maar hij kan ook engels heb via hem de corsair van c-arf gekocht en ken hem vrij goed , je moet wel weten dat hij meedoet aan de wereldkampioenschappen jet in israel en ik denk dat dat vrij snel is dus ik weet niet of hij snel zal reageren gtjs wim |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2004 Locatie: Belgie
|
mja aan een jet kan je best wel alles goed controleren , je zit met de luchtdruk , de verschillende technieken de kerofilters en leidingen , dat moet je regelmatig nazien en vervangen wanneer nodig maar grootschalige en complexe onderhoud in minder mate
|
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2005 Locatie: rijssen Leeftijd: 36
|
hmm als ik zo je postings bekijk lijkt het me zinvol dat je jezelf eerst goed in de materie verdiept. vliegen is één, maar bij het jetvliegen gaat het net een stapje verder. heb je verder ervaring met (snelle) vliegtuigen? ik zeg dit niet om te kleineren of zo, maar ik ben het met Wimpy eens dat je het niet moet onderschatten. vr gr Gertjan.
__________________ Kennis is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
ik heb met heli's gevlogen men met niet al te snelle prop's, maar ik vind nergens welke brandstof je er nu degelijk voor moet gebruiken. somige zeggen gewoon benzine en andere zeggen dan weer dat je dat zeker niet mag doen en dat je het bij je shop moet halen maar er staat dan wel niet bij wat het dan wel is.
|
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gelimiteerd, jet, kopen, mig-29, paypal |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |