![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
|
Toen wimpy zijn F-15 verkocht had ik nog geen turbine ervaring en ook nog niet zoveel EDF ervaring. Vandaar dat ik de F-15 toen te hoog gegrepen vond en waarschijnlijk was het dat toen ook wel. Op mijn club vinden ze nu al dat ik hard ga. Nog maar 3 jaar met modelvliegen bezig en al turbinejets en heli's vliegen. De F-14 moet natuurlijk met werkende vleugels Dik 9kg, dat is netjes. Mijn T22 weegt zonder fuel 10.5 kg. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2008 Locatie: België Leeftijd: 32
|
Berto, van mijn kant ook veel geluk en zeker plezier met deze mooie kist. Enheu, ik vind deze kleuren zeeeeeer mooi. K´heb een goeie kennis die in deze kleuren een jaar of 5 terug met net dezelfde vloog, en ben zelf in alle voorbereiding deze zelfde terug (zelfde kleuren ) te gaan bouwen. Ben wel heel benieuwd naar jou ervaaring over deze kist. Met vriedelijke groeten MT |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
@ Mr. Tucano, thanxs gaat vast goedkomen,striping staat mij ook zeker niet tegen maar toch Gezien de verhalen etc. moet deze kist zeer goedmoedig vliegen, da`s ook een beetje de reden dat het deze maar moest worden. Had ook een JetLegend op het oog, die is iets kleiner maar schijnt wel weer iets zwaarder te zijn en minder "trainer-achtig". We zullen zien, heb voor mezelf ongeveer een tijdslimiet van 4 weken gegeven om deze F-15 vliegklaar te maken En mijn ervaringen en films komen natuurlijk hier voorbij
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
De watervlieg Big Lift schiet aardig op en nu die ligt te drogen de F-15 maar bij de bouwplank gelegd (erbij ja want erop gaat niet Als eerste wil ik het gear gaan monteren zodat ie in ieder geval op z`n pootjes kan staan. Echter loop je hier tegen een aantal problemen aan zoals wel verwacht werd De neuspoot: ![]() Deze zal iets verder naar achter gemonteerd moeten worden, dus de retract bevestigingsopening moet langer gemaakt worden. Tevens zal de hele bevestigingsplaat iets vergroot moeten worden. ![]() En de 2de aansturing moet er tussen uit, weet even niet wat het idee hier achter is ik denk dat ze hierdoor de invalshoek willen vergroten voor een makkelijkere start maar zoals het nu is werkt het zowiezo niet dus daar moet wat aan gebeuren. De hoofdwielen: ![]() De retracts zitten schuin gemonteerd en daardoor zal er een stuk van de retract afgeslepen moeten worden. Deze retract heb ik: ![]() Maar zo moeten de hoofdretracts worden (dit zijn de 90gr. draaiende versies): Dus even schuin maken en dan vallen ze er waarschijnlijk zo in. kijken of ik daar vandaag allemaal aan toe kom
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 28 augustus 2009 om 10:02 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 28 augustus 2009 om 13:57 |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
@ Gerald, ziet er ineens een stuk anders uit @ Hanzl, ligt eraan wat jouw planning is, ik ga voor de 4 weken. Heb even de kist leeg getrokken, kan ik goed bij de retratcs: ![]() De uitlaatbuis: ![]() De tanks:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Ik kom gereld uit op 1 a 2 uur per 4 avonden in de week. En dan kan het lekker opschieten De main retracts zitten nu dan ook maar definitief Gear down: ![]() En gear up: ![]() De kleine meid wordt net wakker en de grote jongen zal zo ook wel weer komen. \Hoop vanavond even verder te kunnen met het neuswiel om die definitief gemonteerd te krijgen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
hij is hem al aan het maidenen joh
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
|
Ziet er allemaal erg netjes uit vanbinnen. Ik vind het huidige kleurenschema trouwens ook best wel knap. Geen trailing oleo's Berto voor op de hei ? Niet bang dat je pootjes krom gaan komen te staan ? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |