![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Jaja, nu mijn Formost verkocht is gister meteen maar een Philip Avonds F-15C Eagle opgehaald bij Maikel. Deze Eagle heeft al een redelijke omzwerving gemaakt. De eerste bouwfase is bij Peter-Jan geweest, toen heeft Winmpy er wat aangesleuteld om later bij Maikel in zijn kamer te belanden. Viavia Japio wist ik dat Maikel ooit eens een Avonds F-15 gecrasht had en na contact met hem vertelde hij dat hij die bewuste F-15 weggegeven had. Echter had hij onderstaande F-15 nog staan en die mocht ik wel overnemen Zo gezegd zo gedaan, gister dus een mooi tripje Hilversum, Raamsdonksveer, Waalwijk, Ede gehad en de F-15 maar mee genomen. Heir al wat foto`s van m`n nieuwe aanwinst: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Later wat meer info.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 28 oktober 2010 om 10:06 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
gaaf man!!! ben benieuwd
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
| do it bosmodelair style!!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Mooi
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
@Berto Yes je hebt um, heb ik weer iemand gelukkig gemaakt. Gaat helemaal goedkomen met jou. @Hanzl Berto moet ook nog een paar pootjes monteren, die kist is een beetje zwaar om te gooien Japioooooooooooooo Kunnen we onderweg naar Jetpower mooi OH over het vliegen ermee enz enz Laatst gewijzigd door Jaap Gaasbeek; 27 augustus 2009 om 11:30 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: Belgium Leeftijd: 24
|
Mooi speeltje! Ik was eigenlijk geen echte F15 fan, tot enkele weken geleden dat ik eens met een exemplaar een paar vluchtjes mocht maken. Heel leuk vond ik zelf was met de speedbrake uit op half gas voorbijkomen. Dan maakt ie veel herrie en weinig snelheid, Was heel relaxt om te vliegen en landt met 2 vingers in de neus
__________________ Koentjeeuhh |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2008 Locatie: Emmen Leeftijd: 47
|
ik hoop dat je hem in de originel kleuren gaat spuiten. Misschien een F15 van 32nd van Soesterberg?
__________________ Calmato 40 (flightline), Sig Piper J3(hangaar), Parkzone Trojan (hangaar) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Fraaie kist Berto, een hele verbetering t.o.v. de Formost denk ik
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #13 (permalink) | ||||||||||
|
Hee Mannen, Allemaal bedankt voor jullie reakties zal even kort hier en daar reageren: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals THANXS. Citaat:
Citaat:
@ Koen, Jouw naam is gister ook nog redelijk wat keren gevallen (wel positief hoor!!). Zo`n remklep maakt de F-15 juistem zo speciaal dus dat wordt tzt ook zeker een modificatie maar dat is met meerdere zaken zo. Ben zelf wel redelijk een F-15 "fan" vindt deze kist vele malen mooier dan bijvoorbeeld een F-16 maar elk type heeft wel iets speciaals. En van dat relaxte schaalvliegen hou ik wel, ben nzelf niet zo`n jager Citaat:
Vindt deze striping ook wel mooi maar het is niet "mijn kleur". Wat ie wel gaat worden weet ik nog niet daar ga ik tzt eens naar op zoek. Citaat:
Heb altijd gezegd als ik het eenmaal kan dan komt er een F-15 (mhhh, misschien was ik toch te voorbarig) Citaat:
Nee hoor even geduld eerst deze maar eens tip top vliegklaar maken.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | ||||||||||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
|
gaat volgens mij helemaal goedkomen met deze kist Ik ga het zeker volgen dit draadje. jij vliegt hem al zeer binnenkort als ik jou bouwsnelheid zie veel plezier er mee. gr Maikel
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Hee Maikel, Gaat zeker helemaal goed komen, de vrouw vindt hem mooi en de zoon van net 3 vindt hem helemaal geweldig Dus die 2 heb ik al weer mee. Jammer dat het watervliegen over 2 weken is anders had ie al op de bouwtafel gestaan
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |