![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
blijven oefenen Jaap tis bijna goud maar jij mag het ook in het hollands proberen maar persoonlijk heb ik liever dat je gezellig langskomt en je zangtalent thuislaat zodat anderen niet harder wegrennen als een gemiddelde jet vliegt gr.pieter
__________________ the sky is the limit |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Heb gelukkig als ik ga jetten altijd m`n gehoorbeschermers bij me
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
ger je schrijft op een ander draadje om een lijstje te gaan maken over wie met wat komt persoonlijk denk ik dat het daar nog iets te vroeg voor is omdat het bouwen voor de meeste vliegers net is begonnen dus daar wilden wij nog mee wachten gr.Pieter
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
| Citaat:
| |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Klaas van harte met je eerste jetervaring hoorde dat het goet gegaan was met de jetvision zwaartepunt wat aanpassen en het is helemaal toppie lekker blijven oefen en cero verbranden en dan lekker eind april meedoen in stadskanaal gr.Pieter
| | |
| | #43 (permalink) |
|
japiooo hoever is je nieuwe jet?hier is er een kort voor jetpower begonnen te bouwen en staat te popelen om te vliegen en jij met al je vrije tijd bent nog niet zover? je zat natuurlijk ook nog in de verzorging maar bouw nu maar lekker verder want voor je het weet is het zover gr.Pieter
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Baalde pim van de mist zondag? Hij wou de sprint zeker invliegen.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |