![]() |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2008 Locatie: jetforum.nl
|
Toch raar, een auto-pompje dat niet op 12V kan werken Maar ook op 6V begon de mijne al vrij snel te lekken.. Voor tanken heb ik nu zo'n Orbit tank ding met een fatsoenlijk pompje. Wel duur, maar als alle Kavan pompjes die ik versleten heb optel had ik dr al twee kunnen kopen |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
De mijne loopt altijd op 3s lipo en klinkt prima. Of zou ik nu voor 1 keer mazzel hebben met iets?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
|
mijn kavan pompje doet het al 5 jaar en heeft al heel veel litertjes gezien.(zibro) altijd op 6 volt gedraaid. zal je net zien , ik heb een nieuw tankstationetje gemaakt met een nieuw pompje en die zal het niet lang volhouden. ![]() ![]() het heeft er ook mee te maken hoe je hem bevestigd(rechtop of liggend) denk ik
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| | #94 (permalink) |
|
Ik heb de aansluitingen onder zodat er nooit brandstof in de motor kan lopen. Dat kan helpen....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #95 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 59
| Citaat:
neem ook de tj regeling mee voor evt wat uit te wisselen. gr Rene
__________________ Brullen maar weer met die spullen!!!!zie rmt website. foto,s en video.s http://www.youtube.com/user/rmt?feature=mhee | |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2004 Locatie: Elburg
|
het ging prima vandaag beide motoren lopen prima ze gaan nu de formost in om binnen kort het lucht ruim te kiezen. Het moet wel 10 plus zijn en de ruimte hebben voor de eerste test vlucht. De motor van mij toert goed op geen probleem maar naar 80 k gaat een beetje langsaam maar dan gaat het op eens weer super vlot eigelijk kon het wel iets langsamer . maar er is zo al prima mee te vliegen. De motor van henk Rene had even problemen met de toeren tal meting maar dat was snel op gelost door een andere magneet te plaatsen in de bestaande de spinner . henk heeft gefilmd dus binnen kort kunnen jullie mee genieten.
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Citaat:
na de winter inspectie hebben we perongeluk de verkeerde spinner gemonteerd ,hier volgt de link naar het filmpje. YouTube - duo testrun.wmv
__________________ Brullen maar weer met die spullen!!!!zie rmt website. foto,s en video.s http://www.youtube.com/user/rmt?feature=mhee | |
| | |
| | #98 (permalink) |
|
Die linker (van achteren gezien) rookt wel zeg. Ze lopen we mooi 10+ voor de eerste vlucht? Nu loopt de motor nog veel mooier dan met warmer weer
| | |
| | #100 (permalink) |
|
De linker van achter gezien is van Rene en Henk. het roken komt door dat het slangetje van de gas aan sluiting los ligt. Roken betekend dat de brandstof goed verdampt achter in ,, ook wel eens gehad dat er brand stof uit kwam dat is minder.
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s Laatst gewijzigd door G J Broekhuizen; 23 januari 2010 om 19:53 |
| | |
| | #101 (permalink) | |
| Citaat:
door de druk gaat de rook uit de verbrandings kamer via de gasring naar buiten. maar loopt perfect bij 115k . groejes Rene.
| | |
| | #102 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
@Gertjan AAiiiii dat wordt een nieuwe baan zoeken voor je, waarom, gewoon omdat je oneigenlijk gebruik maakt van Rijksoverheidsterrein en spullen voor prive gebruik en dat mag niet. Aan de andere kant heb je weer geluk, de doodstraf staat er niet meer op, dus zal dat wel met een SISSERtje aflopen, 50 uur schoffelen ofzo Jullie blijven testen met die KJtjes Gr Japioooooooooo |
| | |
| | #103 (permalink) |
|
Ha Ha die jaap gelukkig dat ik hem een keer ontmoet heb . Je ziet we hebben hier toch wel iets moois neer gezet . Gr Gerrit Jan
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s Laatst gewijzigd door G J Broekhuizen; 24 januari 2010 om 11:33 Reden: niet laten op naaien door jaap |
| | |
| | #104 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Hihihi Tja, je hebt me ontmoet dus weet jij ook nu wel hoe ik het bedoel wat ik hierboven schrijf Ho ho ik heb veel respect voor mensen die een turbine zelfmaken, daar hoor je mij niks over zeggen, maar wat is er volgens jou mis met iemand die gewoon een turbine koopt. Mijn KJtje moet ik ook maar eens afmaken. Je hebt toch wel nu die gaskraan dicht gedraait he ?? Gr Japioooooo |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Lid sinds: 31 maart 2005 Locatie: waalre/demen Leeftijd: 24
|
GJ en Rene, bedankt, dat wist ik niet. p.s. Jaap ik snap niet wat je met je post probeert te bereiken. Het is gewoon leuk als mensen laten zien wat ze voor elkaar hebben. Laten we dat dan aanmoedigen ipv afzeiken. Het zal me werkelijk een worst zijn waar de heren dit uitvoeren.... Laatst gewijzigd door rikdragonfly; 23 januari 2010 om 21:01 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |