![]() |
| | #121 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 59
| Citaat:
ook zal de ecu steeds beter gaan regelen. nu maar wachten op mooi weer ,ben dit weer helemaal zat ,maar ben niet de enige die het winterweer zat is. groetjes Rene.
__________________ Brullen maar weer met die spullen!!!!zie rmt website. foto,s en video.s http://www.everyoneweb.com/rmtgold/ Laatst gewijzigd door Rene microturbine; 15 februari 2010 om 20:14 | |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2004 Locatie: Elburg
|
Vandaag heeft hij gevlogen de formost, De motor liep prima pakte goed op, de ecu heeft het motortje dus begrepen. Nee geen warme starts de folie zit er nog netjes op twee keer heb ik gevlogen de wind stond dwars op de baan . In de lengte richting ben ik gestart het veld was net lang genoeg rustig kwam hij los. Het is nogal soppig op het veld dus de rol weerstand wat hoog maar het ging prima. Dus binnen kort weer. Een beetje ervaring weer op doen. En dan is Henk en Rene ook van de partij voor de eerste vlucht met hun Formost .
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Gefeliciteerd Wat voor wielen heb je eronder? Mijn ecu kent de motor nog niet zo goed, veel toeren instabiliteit. Btw, waar vliegen jullie? Wellicht is er nog plaats voor nog een formost re-re maiden
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #124 (permalink) |
|
Gefeliciteerd Gerritjan, ik heb de vlag uitgehangen. 3x formost ,dat kan wel heeeel leuk worden. als de wind recht op veld staat gaat de start een stuk eenvoudiger. Ik vraag me af wat er gebeurt om met 15graden flaps te starten. Nu maar wachten op warmer weer . gr Reneeeee.
__________________ Brullen maar weer met die spullen!!!!zie rmt website. foto,s en video.s http://www.everyoneweb.com/rmtgold/ |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
@Gertjan Gefeliciteerd met je maiden, Helemaal TOPPIE kerel, je had ook wel heel erg mazzel met het weer, tis je dan ook gegund. Ik wens je veel vlieguren toe en we zien je wel eens opduiken op een meeting ofzo. Gr Japiooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #126 (permalink) |
|
@GerritJan We waren zowat dit draatje kwijt, dus heb ik deze ff omhoog gehaald en heb jij nog gevlogen afgelopen zaterdag??. mijn kissie is zowat klaar nog een paar belangrijke dingen te doen, dan de lucht in. Gr Japiooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #127 (permalink) | |
| Citaat:
Bij het opstarten bleek dat ik geen toeren tal uit lezing had. Het was nog al koud en had niet al te veel tijd om het uit te zoeken op het veld. Maar het is opgelost inmiddels. gr Gerrit Jan
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s Laatst gewijzigd door G J Broekhuizen; 15 maart 2010 om 10:15 | |
| | |
| | #128 (permalink) |
|
Okidoki, ik hoorde net dat het mooier weer wordt dus dan hebben we de jets mooi op tijd klaar. Hoe kwam het dat je geen T uitlezing had?? Gr Japiooooooooo
| | |
| | #129 (permalink) | |
| Citaat:
kan ook gebeuren het was een nieuwe sensor 2 keer mee gevlogen . Doet het weer hou ik even reserve. Gr Gerrit Jan
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s | |
| | |
| | #130 (permalink) |
|
Okidoki man Altijd wat reserve in de bak is nooit weg, nog bedankt voor die banden, ik dacht dat ik ze kon gebruiken, maar helaas gaan dus die ook in de bak voor een volgend project of ik kan er iemand anders mee matsen. Gr Japioooooooooooooo
| | |
| | #132 (permalink) | |
| Citaat:
vriendelijke groet Gerrit Jan Van daag 6 keer gevlogen niet slecht maar na dat ik het toeren tal verhoogde naar 115k was 110k bleef de motor onder de 100k staan de formost vloog er wel mee maar een beetje onverklaar baar pw 320 blijft hij staan temperatuur normaal.
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s | |
| | |
| | #133 (permalink) | |
| Citaat:
Niet duur 10 euro. je weet maar nooit reserve altijd een goede zaak. trouwens van middag kon ik niet zat bij de derectie op kantoor . groetjes Reneeee.
__________________ Brullen maar weer met die spullen!!!!zie rmt website. foto,s en video.s http://www.everyoneweb.com/rmtgold/ | |
| | |
| | #134 (permalink) |
|
fadec uitgelezen blijkt dat hij toch wel 112k gedraaid heeft tijdens het vliegen PW gaat van 320 bij na 100k wacht en schiet door naar 467 zonder tussen stappen.
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Dat klopt niet echt lijkt me. Heb je dingen in het brandstof systeem aangepast? Doet hij het elke keer op de grond ook? Hoe lang wacht hij?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |