![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #331 (permalink) | ||
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | ||
| | |
| | #332 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
|
Pfffffffffffff, waar mensen zich allemaal druk om maken. geeft ook zo lekker veel stimulans om er mee verder te gaan. ![]() get a life, have fun. oja , het ging om een Hawk dacht ik .
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| | #333 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: Belgium Leeftijd: 24
|
Wat je nu moet doen Maikel: 1) Je klikt rechtsboven op het rode kruisje van je webbrowser. 2) Je klapt je laptop dicht. 3) Men nemen de Hawk en bouwt lekker verder 4) Als er updates zijn klap je laptop weer open, open de webbrowser. Typ jetforum.nl 5) Post daar je updates ![]() PS: dit is humor
__________________ Koentjeeuhh |
| | |
| | #334 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Maar de regeltjes zijn daar (JF) aangepast aan de wensen van de leden ![]() http://www.jetforum.nl/phpBB3/viewto...19&t=100#p1383 Dus kopieren en plakken die handel en hier ook af en toe een updatetje Het is een te MOOI project om in 1 hoekje zetten Genoeg vervuiling van dit draadtje Laatst gewijzigd door jetpropdlx; 9 november 2010 om 12:40 |
| | |
| | #335 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Toppie
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #336 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ja, dat kinderachtige gedoe moet nu over zijn. Als je te lui bent om het hier te plaatsen dan blijf je maar compleet weg. Je bent overgelopen naar JF, best, dan kan de boel hier opgeruimd toch? Dit is sluik reclame en dat is echt fout. Zo, even mijn hart gelucht
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #337 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
he Herman,
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |