![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: Belgium Leeftijd: 24
| Citaat:
__________________ Koentjeeuhh | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
|
en we gaan weer verder Ik heb er ook uiteraard ook een verlichting set bij gekocht. Daar maar eens mee begonnen in de vleugel waar ik mee bezig was. Een mooi zakje met lampjes en een regelaartje is er geleverd. In de vleugel de uitsparing er uit gehaald. Je ziet aan het stukje wat ik er uit heb gehaalt hoe mooi de lijmnaat is in de neuslijst. Ook op moeilijke plekken kunnen ze netjes lijmen die duitsers En daar weer netjes een bakje van balsa in gemaakt(moet op het gewicht letten he aan de achterkant van het bakje heb ik alu tape geplakt voor de warmte. Ik weet niet hoe warm dit lampje word , maar er zitten koel ribbtjes op volgens mij. Dus maar voor de veiligheid. ![]() De lamp glaasjes zijn uit doorzichtig dun abs gemaakt. je moet ze zelf uitknippen (links en rechts zitten ook nog eens aan elkaar) Als de kist gespoten is beplak ik de buitenkant van het bakje ook met alu tape om een reflector te kreëren. het is een groen lampje en het glaasje moet ook nog met doorzichtige groene verf gespoten worden. en o ja voor de oplettende , het groene lampje zit niet aan de verkeerde kant omdat de vleugel op zijn kop licht het was wel een tijdrovend klusje om dit netjes te doen. maar je moet er wat voor over hebben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes Laatst gewijzigd door butler; 24 december 2009 om 21:50 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2008 Locatie: jetforum.nl
|
Wel eng, de zaag in je vleugel Ik twijfel nog heel hard of ik de winglets van de Viper ook zo onder handen ga nemen, kunnen wel mooi positielichten in natuurlijk. Maar 't zal me ook wel mn lak kosten Mooi werk Maikel! |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Ach er bestaat altijd weer lijm of epoxy als het fout gaat ik zeg altijd: als ze p/m 60 jaar geleden al naar de maan konden ,kunnen wij dit soort dingen zeker.
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Heerlijk die kerstdagen ![]() Je kan zo veel doen op een hele dag. Ben nu eerst begonnen met de flap servo. Ook daar gebruik ik weer een 8811 servo. In de (zeer beperkte tot geen) handleiding staat dat je voor de flap een grote hevel nodig hebt. Hun lossen dat op door een gfk plaatje op de kunstof hevel te schroeven met 2 m2 boutjes om hem te verlengen. Daar ben ik geen voorstander van. Ik heb de grootste alu hevel gepakt die ik had. Moest hem alleen wel inkorten aan 1 zijde omdat het een dubbele hevel was. Er zit een kwiklink m3 bij , waar een pennetje doorheen gaat die geborgd word met een klipje. Ik heb gekozen om daar een m3 boutje daar doorheen te doen met een borg moertje (voor mijn gevoel beter al slaat het nergens op heb het niet zo op klipjes , al zit het wel zo op mijn kingcat ![]() Ik heb vandaag ook de 2e vleugel zo ver gekregen als de eerste vleugel(gaat altijd sneller zo'n 2e. De vleugels zijn voor 80% ruwbouw klaar ik moet alleen de retract er in schroeven met 3 leidingen en een gear deur monteren, dat kan alleen als de vleugels gesteld zijn op de romp omdat daar de hoofd deur in de romp begint verder alles alleen vastlijmen. ga morgen maar eens beginnen met het voorste gedeelte van de romp. ![]() ![]()
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Maar dit spantenwerk heb ik nog nooit in andere productie kisten gezien ook alle naden waar bijvoorbeel de rompdelen en vleugelhelft delen aan elkaar gezet zijn ,zijn super mooi en dun(wijnig plamuur werk nodig) ook bijvoorbeeld composite arf kisten komen hier nog niet eens in de buurt kwa naden al zijn die al aardig netjes gr maikel
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |