![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Oss
|
Hoi Jongens, bij deze deze stel ik dan eindelijk ter beschikking; mijn eigen Rekenmethodes voor het berekenen van Brandstofmotoren voor onze modellen. Het zijn 2 methodes; A; Voor alle soort Modellen, dus ook voor Schaalmodellen. B; Alleen geschikt voor Schaalmodellen. met vele voorbeeldberekeningen. Omdat het maar niet lukte het PDF bestand hier op het forum te uploaden (schijnt niet te kunnen voor PDF bestanden?), doe ik het uiteindelijk maar via mijn eigen homepage. http://www.janhermkens.nl/Rekenmethodes-Motoren.pdf
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl Laatst gewijzigd door Jan Hermkens; 8 december 2011 om 15:29 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Zo Jan, heb het nog niet helemaal doorgelezen maar dat ziet er wel zeer indrukwekkend uit. Ga eens kijken wat hier uit komt met een paar van onze modellen als ik even tijd heb. Bedankt voor het delen van deze materie
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hoi Berto, voor het geval dat je hem gedownload hebt, het was het verkeerde bestand. Nu staat het juiste er op. groetjes, Jan
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
www.janhermkens.nl/PropConverter&Toerental-Speed-SpoedMonografie.pdf groetjes, Jan
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |