![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
In Belsele is er een. Dichter bij Stekene ga je niet vinden. klikerdeklik
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2008 Locatie: Moerbeke-Waas Leeftijd: 30
|
Ben je van stekene mss? Ik ook... Pegasus in zwijndrecht maar die hebben een ledenstop. Ik ga me aansluiten bij een vliegclub in waarschoot, heli's en vliegtuigen welkom wel enkel elektro...dichter bij stekene vindt je helaas niet... In belsele is ook een heliclub maar die vliegen volgens hun site enkel zondagnamiddag en dat vindt ik wat te weinig. Grtz
__________________ Do not run out of altitude and experience at the same time, the result will be expensive. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2009 Locatie: Merksem
| www.goldenwingsvzw.be Iets verder. Ongeveer een half uur rijden. Dit is een kleine club (+/- 40 leden), dus er is nog plaats voor u. Je mag alle dagen vliegen van 10h tot 19h met 4 toestellen tegelijk. (In het broedseizoen enkel 2 toestellen tegelijk) Er wordt gevlogen met zowel elektro als nitro, zowel vliegtuigen als heli's. Er zijn enkele leden die vliegen met beide soorten alsof ze nooit anders gedaan hebben. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Locatie: Stekene
| Citaat:
Hebben jullie een site? | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: Terhole Leeftijd: 43
| Citaat:
Da's net voorbij MORRES - WONEN (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten. . ) Modelvlieg Club ALPHA Suc6 met je keuze.....
__________________ www.jomeroma.tk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |