![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2007 Locatie: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 46
|
Hé hallo, Weet iemand of The Hawks in Vught nog bestaan? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...op-google.html Groet, Willem
__________________ Iedereen zei dat het niet kon totdat er iemand kwam die niet wist dat het niet kon deed het! Graupner Junior S, ASW-15 Hegi. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2010 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 26
|
Toevallig was ik afgelopen weekend daar in de buurt, en zag ik een klein veldje afgezet met een hek en de stickers/bordjes van deze vereniging hangen. ik vermoed dat zij er nog steeds vliegen hier nog een link naar de website: VMVC The Hawks ik zal dit topic wel in de gaten houden daar ik ook pas net in de hobby zit en graag ook bij een club wil. gr. Bernard
__________________ Trex 500 ESP - CopterX 450AE V2 - Traxxas E-Revo Brushless & Mini E-Revo Brushless - Kyosho Inferno US Sports 2 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hoi Bernard, Ik ben er dinsdag nog langs gefietst. Zag er auto's staan maar verder geen vlieg-activiteit! De website is sinds 2008 ook niet meer bijgewerkt. Op het info mailadres wordt niet gereageerd dus ik denk dan deze club ter ziele is. Wie weet meer? Anders ga ik er gewoon vliegen en zien we wel wat er gebeurt. Groet, Willem
__________________ Iedereen zei dat het niet kon totdat er iemand kwam die niet wist dat het niet kon deed het! Graupner Junior S, ASW-15 Hegi. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Moest toch in de buurt zijn, heb ik maar ff wat fotootjes gemaakt. ![]() ![]() ![]() Het enige wat opviel aan het veldje (naast het gat in het bord) waren de mol-klemmen.
__________________ Iedereen zei dat het niet kon totdat er iemand kwam die niet wist dat het niet kon deed het! Graupner Junior S, ASW-15 Hegi. Laatst gewijzigd door jve; 15 april 2010 om 14:31 Reden: foto toegevoegd |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Kijk aan, nieuwe ontwikkelingen, ik weet overigens nog steeds niets van de status van deze club. Peter van Dinther is voorzitter (volgens website), email wordt niet beantwoord, dus deze persoon opgezocht. Blijkt dat ik zijn naamgenoot en neef aan het mailen ben. Hij gaat m'n e-mail doorsturen. Ik wacht weer op een reactie, wie weet maar ik vermoed weinig activiteit bij deze club. Wie weet meer? Zou deze club een doorstart nodig hebben en wie wil meedoen ? Groet, Willem
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2010 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 26
|
Hallo Willem, het lijkt mij zoiezo interessant om een vliegclub bij mij in de omgeving te hebben waar ik kan vliegen en in contact kan komen met andere vliegers. maar het lijkt erop dat er niet echt veel interesse is om een doorstart te geven aan deze club. ikzelf kan wel meewerken hieraan, maar ben zelf maar beperkt beschikbaar. ik wacht nog even de reactie af op jouw mail, en anders zal ik op zoek moeten gaan naar een andere club in de regio. gr Bernard
__________________ Trex 500 ESP - CopterX 450AE V2 - Traxxas E-Revo Brushless & Mini E-Revo Brushless - Kyosho Inferno US Sports 2 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2005 Locatie: Vught Leeftijd: 42
|
Ben 10 jaar lid geweest van deze vereniging. Was 5 jaar geleden erg actief met 35-40 leden waar de helft regelmatig daadwerkelijk vloog. Echter er ontstond een totale leegloop op een gegeven moment door bepaalde omstandigheden. Nu zijn er volgens mij nog 15 leden waarvan er misschien 8 af en toe komen vliegen. De genoemde voorzitter is nog steeds de voorzitter maar het gehele bestuur doet niet veel meer. Ik rij ook erg vaak door de polder heen maar zie eigenlijk nooit activiteit. Ik ben lid geworden in Oisterwijk (met het veld in Haaren, ---> Modelvliegclub Oisterwijk <--- - Het laatste nieuws.... ). Erg leuk daar, mooi veld en een gezellig clubhuis. Altijd welkom daar voor een bakje koffie en kennismaking.
|
| | |
| | #8 (permalink) | ||
|
Hoi Michiel, Thnx voor je reactie, eea wordt duidelijk. Ik heb hier de info van de KNVvL volgens Paul Beks: De bij ons bekende contactinformatie van de club is: Vughtse Modelvliegclub "The Hawks" delete: graag pb voor de info !! info@thehawksvught.nl De club uit Vught is niet aangesloten bij de KNVvL. Groet, Willem
__________________ Iedereen zei dat het niet kon totdat er iemand kwam die niet wist dat het niet kon deed het! Graupner Junior S, ASW-15 Hegi. Laatst gewijzigd door Gerard_nl; 22 april 2010 om 22:07 | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Dat is oude informatie. Henk Boerboom is ook geen lid meer bij de Hawks. Peter van Dinther is de voorzitter maar ik weet niet hoe fair het is om zijn telefoonnummer hier openbaar te maken. Ik heb het voor je, stuur me een pb. Klopt dat ze geen lid zijn van de Knvvl. Grt Michiel |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Kwam net Peter van Dinther tegen bij het tankstation en heeft het voorzitterschap overgedragen aan iemand die ik niet ken. Dus er is zeker nog leven in de club, zal alleen maar meer worden. Website zal ook wel snel worden aangepast. En dit weekend wordt het fantastisch vliegweer, dan zullen er zeker mensen zijn. Langsrijden en kennis maken is het beste.
|
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Nieuwe info ontvangen van de contactpersoon van The Hawks. Voor wie deze wil ontvangen stuur maar een PB-tje. (Is idd beter Robert, thnx voor de tip)
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2007 Locatie: waar de A15 eindigd in t oosten Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
hallo , Even een reactie op jullie posts, Ik vlieg zelf heeeeel af en toe in vught dit om de doodsimpele reden dat ik in bemmel woon. En inderdaad WE hebben nieuw vers bloed nodig in onze mooie modelvliegclub. De totale leegloop een tijdje terug heeft voor deze mooie vlieglocatie geen goed effect gehad. dus we zoeken nieuwe enthousiaste leden de graag veel vliegen. u kunt zich aanmelden bij henk van den heuvel (penningmeester) op het volgende e-mail adres: p.vandenheuvel@home.nl Of sybrand van de vall (voorzitter) sybrandvandevall@live.nl Wij zijn voor de geinterreseerde donderdagavond a.s op het vliegveld (bij goed weer) Donderdag avond is onze vaste les avond dus komt ue gerust een keertje langs voor een babbeltje. met vriendelijke groet pascal,
__________________ flying is a gift from god. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2007 Locatie: waar de A15 eindigd in t oosten Leeftijd: 31
zondag a.s. bij goed weer vliegmeeting en veld onderhoud hoop jullie allen te zien greetz pascal
__________________ flying is a gift from god. Laatst gewijzigd door scaleflying4life; 6 september 2010 om 18:22 |
| | |
| | #15 (permalink) |
en t is alweer te donker om s'avonds te kunne fladderen. Nou maar hopen op mooi weer in de weekenden. En op naar ons winter project, groetjes pascal
__________________ flying is a gift from god. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| mvc, vught |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |