![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1966 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2009 Locatie: Schaijk Leeftijd: 41
|
Jammer dat je vanwegeg het weer eerder naar huis bent gegaan. Maar 3 weken weg is toch ook niet verkeerd. Ik begin morgen aan mijn (wandel)vakantie. Gisteren aangemeld en morgenvroeg 4 uur aan de start van de eerste 4daagse dag. De voorspellingen worden gelukkig steeds beter. Ik heb er zin in ![]() Het vliegen laat ik de komende dagen even schieten want anders kan ik niet vroeg genoeg m'n bedje in. mvg Frank 2
__________________ MVC The Wings |
| | |
| | #1967 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
succes, en neem genoeg droge sokken mee. Als rasechte nijmegenaar heb ik de 4-daagse natuurlijk nooit gelopen. Wij woonden aan de Groesbeekseweg, dus op de 3e dag vooral kijken naar de binnenkomst. Of ergens langs de zevenheuvelenweg, een echte uitdaging voor de lopers. respect hoor. En door eerder terug te komen heb ik het percentage mooie dagen wel hoog gehouden. Komen gewoon geen slechte dagen meer bij. En ik kan eerder weer vliegen (hoop ik).
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #1968 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Ik neem morgen de yak mee Mischien een stomme vraag... Maar bij MG servo's moet ik dan het boutje waarmee ik de servohevel op de servo monteer locken met locktide ?? Als alles goed is, kan de yak morgen wss de lucht in
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #1970 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
wie komen er morgen allemaal (michael dus... maar wie nog meer)? ik neem mijn beaver mee om in te laten lopen en zal ook even mij super tiger meenemen... eens kijken wie de gouden tip heeft om het boutje los te halen
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #1971 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Ah ok, morgen dan geen maiden van de yak Moet dus nog die dingen locken en ga hem voor de zekerheid nog even zelf nakijken, maar neem hem morgen wel mee. Mss zijn er die er ook wat op aan te merken hebben
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #1974 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: Heesch Leeftijd: 37
|
Ik denk dat ik morgen nog niet van de partij ben. Het zal ( mits het weer redelijk is) pas zaterdag worden of ander volgende week woensdag. Jammer Frank dat je, vanwege het weer eerder naar huis bent gekomen. Hopelijk toch een goede vakantie gehad. En ja Frank2, je hebt de eerste dag er op zitten. Suc 6 met de komende 3
__________________ Nine Eagel Bravo SX (MiniFP), KDS 450SV, Align Trex 500 **** O, wat is het toch fijn om in de lucht te zijn **** |
| | |
| | #1975 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
Zoals al eerder gezegd probeer ik te komen. wordt wel weer tijd om te vliegen. Wel even afhankelijk van mijn directie. Maar het zal wel lukken. Hopelijk geen buien. En ik begreep dat we een nieuwe helipiloot verwelkomen. Mooi.
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #1978 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2011 Locatie: Oss Leeftijd: 30
|
hallo allemaal...wat heb allemaal gemist afgelopen twee weken.... wie gaan er vanavond vliegen.en hoe laat..ben benieuwd of ik het nog een beetje kan... TOT vanavond.gr frank 773
__________________ Life is a bitch and in time you will marry one |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |