![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Ik ga eens met de rest van het bestuur hier nog verder in discusie. Ik zou het wel fijn vinden als, hier of op ons eigen forum, leden aan geven wat te doen met de site. voorbeeld:
Groetjes Rob Laatst gewijzigd door Metroid; 2 mei 2010 om 22:58 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
| Ja, en wat voor een forum... Ik heb sinds januarie al 3 acounts aangemaakt. Geen van allen is geactiveerd door de webmaster omdat, ie nooit online is..... Ik snap niet dat Jo-Rien niemand anders administrator maakt, het is maar een simpel phpBB forum die rechten aan iemand geven is 2 minuten werk. En het bijhouden van dat forum, is al helemaal makkelijk als je het slim doet. Sorry hoor, maar moest het even kwijt... Groetjes, Tim |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Alleen informatief is mijn mening . De rest werk al jaren niet . En kost alleen maar geld wat we niet over hebben. Daarom heb ik ook dit draadje gemaakt om snel iets in de ronde te gooien . En dit werkt wel zo te zien omdat veel leden hier gemeld zijn. En het kost niks. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
Ik weet niet hoever jou webdesign talenten gaan, maar maak een simpele layout. Zet daarin het menu, en maak ergens een inlogscherm voor leden. Als je met Joomla gaat werken, kun je een pagina voor leden heel netjes maken. Hmm... laat me over de rest nog heel even nadenken ik zit bomvol ideeλn, over hoe je het kunt aanpakken. Tim | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Tim | |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Ook dat geld moeten de leden opbrengen . En zolang ik bij de club ben werkt de site niet zoals het hoort . En Rob zijn talenten gaan verder als de jouwe maar als het niet wekelijks word bijgehouden door het bestuur kan je het vergeten. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Bijhouden door bestuur? Als er eenmaal de juiste info op staat hoeft het bestuur daar niet veel meer aan te doen. Wel de actualiteiten bijhouden maar dat kunnen enthousiaste leden ook best doen. de site zoals ie nu is is dramatisch...gewoon domeinnaam overnemen en een nieuwe site plaatsen zonder toeters en bellen.
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Ok, ik bemoei me verder niet meer met de site. Maar niet om lullig te doen ofzo Johan, maar hoe kun jij nu weten of de talenten van Rob verder gaan dan de mijne terwijl je nog nooit werk van mij hebt gezien. Misschien ben ik nog jong en kan ik in jou ogen minder ervaring hebben. Maar toen ik 10 jaar oud was ben ik al begonnen met HTML, en dat is al die tijd gewoon verder gegroeid. Tenzij Rob, dit professional doet dan ben ik gewoon zwaar uitgeluld. En het gaat me er ook niet om wie of hoe of wat de site gaat maken. Maar ik heb veel vrije tijd en als ik kan helpen doe ik dat. Voor mij is verder de discussie gesloten........ Groetjes, Tim |
| | |
| | #26 (permalink) | |
|
Tim kijk ff op RCVliegen.com; alles over radigrafisch modelvliegen!! Bijna kompleet hand gemaakt (2 modules). Ik kan:
Bijna elke computer taal die er is heb ik wel mee gewerkt. En als je met Pascal of C hebt gewerkt kun je ze bijna allemaal. PHP komt van Pascal af. Java is een zeer simple C. Vind ik zelf niet fijn om in te werken. En, O ja, Ik programeer al vanaf de 6de klas lagere school (groep 8 ). Dus z'n 20 jaar. Citaat:
Groetjes Rob. Laatst gewijzigd door Metroid; 3 mei 2010 om 10:55 | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Die gene die de website bijhoud moet naar mijn mening of in het bestuur zitten of bijna altijd op het veld te vinden zijn . Van het nieuwe bestuur is nu ook altijd wel 2-3 man op het veld te vinden . Zo kan er direkt gereageert worden op iets . En dat hoort met de website ook zo te zijn. Wie is nu eigenlijk de nieuwe webmaster ? En Rob : zo dramatisch wou ik het Tim niet bijbrengen Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Sorry Johan. JR is nog altijd de webmaster van Modelbouw Vereniging M.V.C. The Wings Nistelrode. Mijn voorstel ging toen al naar Bas als nieuwe webmaster. Bas kan al wat HTLM programeren. Als Tim en ik de site opbouwen samen met Bas, kan hij daarna het onderhoud doen. Wat inhoud de website puur van informatie te voorzien, agenda bijwerken, foto's onderhoud, etc.. Bij grote veranderingen kunnen Tim of ik weer aangesproken worden. Het is wel makelijk om Frank te vragen voor de foto's te uploaden. Hij heeft altijd wel zijn camera bij. Groetjes Rob. Laatst gewijzigd door Metroid; 3 mei 2010 om 12:23 |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
Nu nog kijken of het ook haalbaar is. Tim | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Laten we bovenstaande discussie maar verder intern voeren, gelieve namen, gegevens e.d van mensen die niet in deze discussie deelnemen te verwijderen. De boel is onder de aandacht bij het bestuur en we komen met een voorstel. Leden die graag een steentje bijdragen aan een nieuwe site graag even een mailtje of een pb'tje.
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |