![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Wat ik al eerder aangaf, wat willen de leden terug zien op de site? Dat vindt ik belangrijk. Geef eens voorbeelden van onderdelen die op de site moeten komen. Zelf zou ik zeggen:
Groetjes Rob. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Een bestuur is er om te sturen . De voorstel was er al op de laatste jaarvergadering , ik wist dat JR het was maar dat het overgenomen zou worden door een ander. Mvg Johan
__________________ | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
| Goed advies.... Ik zie het draadje nu pas, maar dit had wat eerder intern gemogen...
__________________ voor de site van The Wings hier klikken Laatst gewijzigd door sanka; 3 mei 2010 om 14:34 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Johan, dat er iets moet veranderen is iedereen duidelijk, heeft geen zin om daar over door te gaan. Opmerkingen over hoe te besturen graag via eigen forum of mail en PB. Verdere input over hoe het dan zou moeten graag wel in dit draadje.
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ja Bas we stoppen er nu hier mee , het bestuur gaat nu wel reageren denk ik. We gaan weer aan het vliegen denken . De piper ligt weer op de bouwplank en heeft een nieuwe tank gekregen met grotere nippels voor de tygon slang. En de accu,s zijn verplaats naar het motorschot. Nog magneten in het deurtje om sneller van beren te unnen wisselen en de stikkers er op . Woensdag of zaterdag dan nog een keer vliegen en dan Zondag naar Belgien ermee. Rij jij met mij mee Frank ( of ik met jouw Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Hoppa, discussie over The Wings site gesloten rest gaat via PB/mail. Het weer wordt langzamer weer beter. Alleen wordt er donderdag alweer flinke regen voorspeld Hopelijk woensdagavond, nog even vliegen. Tim |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Wij vieren woensdag de 5e verjaardag van onze Jurn....ga er dus niet bij zijn. Misschien 's avonds nog ff...... Net bij Jeron mijn oude Tiger arrow opgehaald
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ "Only dead fish go with the flow". | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |