![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #466 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 20
|
kom net van het veld, maaien is niet nodig hoor (of Rob moet zijn double ducted-fan weer meebrengen) vandaag nog een leuk aantal vluchtjes kunnen maken (3stks vanwege slechte accu's Michael heeft meer gevlogen
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #471 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 20
|
volgens mij is dat alleen een kwestie van een (rubber?) stripje over die spleet, in de bovenkant van je fietskar, lijmen. let hierbij wel op de fietsrichting
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #473 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
Vanavond mocht ik te gast zijn op jullie veld. Het was natuurlijk prachtig (windstil) vliegweer. Dus iedereen in een opperbeste stemming. Gelukkig kon ik met de heli's ook even de lucht in. Viel niet tegen na 4 weken vakantie (zonder heli). En leuk om ook eens andere helivliegers te ontmoeten. Dat ik ook een belangrijke reden om na te gaan of ik lid wil worden. zoals ik het nu zie dus wel. Lekker gezellig, goede klets en toch ook vliegen. En er valt voor mij ook wat te leren, en ik hoop ook wat kennis/ervaring in te kunnen brengen. Al zal dit in het begin natuurlijk nog niet zo veel zijn. Dan neem ik, gezien de reacties vanavond, maar even aan dat ik welkom ben. Als het lukt kom ik zaterdag nog een keertje aan. In ieder geval moest ik deze eerste reactie toch even kwijt. Goede vlucht iedereen. Voor mijn heli's etc : zie onderschrift. Frank Loermans, Heesch PS ik had gereageerd naar de webmaster. Dat is nu natuurlijk een beetje achterhaald.
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #474 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
| Citaat:
we hebben inderdaad n zeer gezellige en hechte club frank en natuurlijk ben je zaterdag weer van harte welkom bij ons mvgr johan snijders | |
| | |
| | #475 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Hallo Frank Zekers ben je welkom . We hebben een gezellig clubje waar iedereen snel warm mee word. En gezien je vliegkunsten met de heli ga je ook zeker wat inbrengen bij de club . Dus tot zaterdag . Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #477 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
Het is prachtig vliegweer, dus zelf hier in Heesch nog even alle accuus (8st) leeggevlogen. En voor de penningmeester: ik heb bij de 450 de expo teruggezet naar 10%. Dat ging goed, dus nu daar weer even aan wennen. Ik hoop dat jullie deze avonden goed gebruiken. Als er vrijdagavond iemand is kom ik misschien ook nog even op visite. Anders dus zaterdag, of evt. zondag. Ik heb inmiddels ook een reactie van de webmaster gehad. Het klinkt nog steeds goed, dus het zal wel lukken. Zo, zal jullie draadje niet verder kapen. Blijf het iig wel volgen. Goede vlucht en een nog betere landing toegewenst
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #480 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 44
|
Welkom bij de club! Hoop je binnenkort te ontmoeten. Ben net terug van vakantie, dus 2,5 week onthoudingsverschijnselen gehad. Dit weekend veel afspraken dus ik ben bang dat ik nog even moet wachten.
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |