![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #496 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Ik kan vanavond ook niet, ben er zaterdag en misschien zondag! Tim psst... voor degene die mijn Fourstar draaje nog niet hadden gezien http://www.modelbouwforum.nl/forums/...star-40-a.html |
| | |
| | #498 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
lekker gevlogen met de kleine heli. Na de buien was het gewoon rustig vliegweer, en plek zat in de lucht. Rob, het zijn graupner DES 676BB servo's op die heli waar ik het over had. specificaties: afmetingen: lxbxh 32x16x33 mm gewicht: 26 gr kracht: 4,8/6 volt 37/44 NCM snelheid 4,8/6 volt 0,09/0,07 seconde bij 40 graden Lijkt me dus niks mis mee. Verder dus de 401 gyro van futaba, en de 9257 servo daarbij. Dat zal hem wel worden, denk ik zo. Bedankt voor het meedenken. Het voelt wel goed.
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #499 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Elektronica ziet er goed uit Frank. Lekker snel op de kop en digital met metalen tandwielen. En over de GY401 kun je eigen nooit in vergissen. Dat vliegt echt heerlijk. Niet echt voor de 3D vliegers, maar perfect voor ons. Groetjes Rob. |
| | |
| | #501 (permalink) |
|
Gewoon deze lader kopen:https://www.vliegtuigmodelbouw.nl/ar...tikelcode=6425 goedkoop ladertje en laad perfect. Heb hem zelf ook! Heb je nu al een MX16, dan? Tim |
| | |
| | #502 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
ik denk dat je voor die prijs net zo goed een robbe- of graupner-ladertje kan kopen... dan heb je ook nog verschillende laadmogelijkheden (vershillende mAh's) als je ooit een andere accu krijgt, dan kun je die met dezelfde lader opladen en hoef je geen extra lader te kopen
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #509 (permalink) |
|
Ik kom morgenmiddag ook kijken, vanmorgen kleine aanrijding gehad met een auto en nu is me fiets een beetje heel scheef. Dus de fietskar kan er niet achter.... Maar ik ben er morgen rond een uur of 1. Tim |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |