![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #616 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
| wie is hier nou negatief??? dit was zeker positief bedoeld met het oog op zn setup ![]() niemand vind het leuk als n kist waar je al erg veel uren op hebt zitten ploetteren de grond in gaat iedeen( bijna !) iedereen weet dat ik deze uitspraak al enige jaren handhaaf![]() mvgr johan snijders |
| | |
| | #617 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
| Citaat:
Verder gaat het tot nu toe nog steeds door morgen
__________________ uuuhm... | |
| | |
| | #621 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
Was er al bang voor... Denk dat ik dit weekend oversla. Misschien dat het komende week beter weer wordt om te vliegen. Groet, Theo | |
| | |
| | #625 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 45
|
morgen wordt een hele redelijke dag volgens het weerbericht. Ik hoop even te komen en ben ook erg benieuwd naar de maiden.
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| | #629 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Haha helemaal geweldig Heb al zin in de volgende vlucht nu, en ben benieuwd hoe de foto's zijn
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #630 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2008 Locatie: Uden ( The Wings ) Leeftijd: 67
|
Gefeliciteerd met de eerste vlucht van de Yak-54 Michael . De schade bij mij viel na de (geslaagde) noodlanding door Frank erg mee allen de servo elektronica was verbrand er was zelf een gat onder in de servo gesmolten van zo'n 8 mm waardoor de gebakken onderdelen zichtbaar waren. Hopelijk snel weer zo'n weer dan kunnen we het nog eens overdoen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |