![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #63 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
de forum periekelen moetten voledig intern opgelost worden ik ben het daar geheel eens met frank en bas., dat wou ik aleen nog even kwijt. nu wat leuks of ijgelijk ook niet mn airwolf heeft zn maiden gehad en dat resulteerde gelijk in jawel repareren ben benieuwd hoe je trainertje vliegt johan mvgr johan snijders ![]() als het weer goed is ben ik er vanavond natuurlijk ook rond 1900u |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Ik ben met de lichte E-Trainer gevlogen en Tim met de Easycup dus de wind viel wel mee als je kan vliegen . Bete veel tubulentie tussen de bomen maar we kennen dat al jaren . En natuurlijk nog de Calmato,s en Biglift. Warm was het zeker niet. Mvg Johan |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Hey Johan, Harstikke bedankt. Heb jij ze toevallig al geladen? Want anders, neem ik me lader+autoaccu mee kan ik zaterdag kan ik ze op het veld ff laden en toch nog ff vliegen. Groetjes, Tim |
| | |
| | #69 (permalink) |
|
1 is nog vol en de andere laad ik nog voor je op. Heb ze eerst aan de balancer gehat , 1 cel van de 2 lipo,s zat er 0,3V naast en dat is iets teveel . Heb je volle akku,s zaterdag. Mvg Johan |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Hmm... Morgen windkracht 2, en volgens buienrader tussen 14:00 en 17:00 droog weer. Zou perfect zijn opzich... Rob is er al het een en ander bekend over Aviodrome volgende week? Hoelaat verzamelen we? En Bas, ik kon met jou meerijden toch? Tim |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Ja, meerijden is geen probleem. We horen van de week wel hoe laat waar verzamelen. Ik kom jou wel halen. Damn, hopen op beter weer de komende tijd...lijkt wel herfstvakantie....
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
Weer was gistern goed , we hebben lekker kunnen vliegen met weinig wind en droog was het ook . Temperatuur mag nog iets omhoog maar als je alleen met het zonnetje gaat vliegen kom je niet op veel uren . De dames willen dan ook vaak wat anders bij mooi weer . Nu heb ik daar niet veel last van en kan lekker gaan vliegen als het weer er naar is . Nu gaan inpakken voor Belgien. Berenvliegen bij Davy. Mvg Johan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |