![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1218 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: Heesch Leeftijd: 37
|
Maar toch zonde dat fouten meteen afgestraft worden met een chrash. En zondag? Een echte crash dag. Ik heb er helaas veel zien vliegen op een manier dat niet echt volgens het boekje ging. Nu heb ik voor het eerst ook iets besteld bij hobbyk...., en ik ben benieuwd wanneer het er is. Accu's waren eerst in backorder, maar waren gisteren weer voorradig, maar nog niet verstuurd.Dus dat is afwachten en dan heb ik er straks totaal 5. Kan ik zeker vooruit. 5 X 8 minuten is 40 minuten puur heli plezier Ik heb het toch gewonnen Rob!
__________________ Nine Eagel Bravo SX (MiniFP), KDS 450SV, Align Trex 500 **** O, wat is het toch fijn om in de lucht te zijn **** |
| | |
| | #1220 (permalink) |
|
Kan iemand morgen even een nadere kijk op mij heli richten. Ik heb het idee dat ik een schavend geluid hoor bij het vliegen, echter zitten alle schroeven vast en zie of voel ik aan de heli geen bijzonderheden. Echter zit het me niet lekker. Misschien dat er iets opnieuw afgesteld moet worden, omdat dat nu ingelopen is. Of het hoort er gewoon bij. Het schavend geluid is mij gisteren in een keer opgevallen.
__________________ Nine Eagel Bravo SX (MiniFP), KDS 450SV, Align Trex 500 **** O, wat is het toch fijn om in de lucht te zijn **** |
| | |
| | #1222 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
De kans dat ik er dan ben is klein. Verjaardag in de familie. Misschien zondag. En anders kijken we een keer door de week Jurgen. Veel plezier morgen.
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #1223 (permalink) |
|
Is goed, maar vandaag ben ik ook even op het veld geweest en daar waren ook 2 vliegers. Heb eindelijk door om de heli zijwaards te houden. Ik ga vooruit. Echter bleek er nu al de accu van de zender kapot te zijn. cel 1 had nog een spanning van 0.14 volt terwijl de andere 2 cellen 4.3 en 4.2 volt hadden Ik kan die lipo ook niet meeer opladen omdat hij de cel niet meer ziet. Maar ik krijg van de leverancier een nieuwe opgestuurd... dus morgen maar met gewoone batterijen in de zender werken en dan weer lekker vliegen. Graag Micheal. Ben er blij om als je even mee wilt kijken.Thks.
__________________ Nine Eagel Bravo SX (MiniFP), KDS 450SV, Align Trex 500 **** O, wat is het toch fijn om in de lucht te zijn **** Laatst gewijzigd door Helicopterboy; 25 maart 2011 om 20:03 |
| | |
| | #1224 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Ik kom vandaag toch niet naar het veld, heb op buienradar gekeken, en word pas na 3 uur droog. Aangezien ik om half 4 alweer weg moet, vind ik het niet de moeite waard om daar een uur voor in de auto te zitten. Helaas, volgende week maar weer, bij de opening vna het vliegseizoen
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #1226 (permalink) |
|
Ja dat was gaaf en ging hard. Alleen jammer van het . Misschien morgen weer een kans. De voorspellingen zijn beter dan today.(
| | |
| | #1227 (permalink) |
|
Nog iets gevonden? Mijn heli maakt ook flink geluid. Vaak wordt dat nog versterkt door de canopy. Verschil hoor je goed als hij nose-in hangt. Michael, gefeliciteert met weer een succesvol optreden in the air.
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #1228 (permalink) |
|
Rob dacht dat het bij mij van de tail rotor komt. Er zat ook minimale speling op de as aldaar. Echter was het ook mogelijk dat het droogheid was van de as / belt was. Vandaar dat ik die nu hin de olie hebt gezet met naaiolie, in de hoop dat het geluid weg is. Echter hij vliegt gewoon strak, dus daar is niets mis mee.
| | |
| | #1229 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Haha ja dat was wel leuk he Maargoed, motordomping is aangepast, hoop dat ik er iets van merk. Klok gaat dadelijk uurtje vooruit dus ik hem nu na het werk wat meer tijd om eens nog snel een uurtje te vliegen Morgen dagje Assen! En volgende week zondag ben ik ZEKER weer van de party met de opening van het vliegseizoen
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #1230 (permalink) |
|
Hey Jurgen en John, Zoals ik vanmiddag al aangaf de link naar een heli-trainingsprogramma: RADD'S SCHOOL OF ROTARY FLIGHT? Het is radd's school of rotary flight. hij bouwt het lesprogramma erg mooi op per accu. Verder succes met de kleine reparaties en afstelwerkzaamheden. Het ging dus best goed. Weer stappen gezet.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |