![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
|
Hallo Mystikal, De prijzen op de website zijn niet meer geldig, die waren voor de oude locatie van toepassing. Pin me er niet op vast, maar als ik het goed heb begrepen is rijden op de Spelemansplaten nu 7 euro voor de dag, waarvan er 2 euro voor een drankje aan de bar is. Het kan zijn dat dat alleen voor leden is, ik zal het nog even checken voor de zekerheid. Er is helaas geen stroom aanwezig, dus een eigen accu of desnoods aggregraat is te adviseren. Ik hang mijn lader aan de auto-accu. Wat betreft de fotos, ik zal het doorgeven aan de webmaster.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 Laatst gewijzigd door leo-rcc; 3 augustus 2011 om 12:42 Reden: toevoeging |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2011 Locatie: Etten-Leur Leeftijd: 34
|
Als jullie nog een lokatie zoeken, Rucphen heeft een verharde baan en heeft vroeger een off-road gehad. Geen idee wat de historie is geweest, maar dit ligt net voorbij Roosendaal en is centraal tov Bergen op Zoom en Tilburg. Je hebt in ieder geval geen last van vergunningen mbt geluidsoverlast. Al zit daar nu natuurlijk De Baanbrekers, wat een andere vereniging is.... Just a thought in general. Sent from my Xoom using Tapatalk |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2008 Locatie: Huijbergen
|
Hoi Mystical, Inderdaad, je had gelijk. Hier de prijslijst voor de lokatie speelmansplaten. Lid €7,- niet lid tot 16 jaar €9,50 niet lid vanaf 16 jaar €12,-
__________________ traxxas slash bl, Hot Bodies D8T truggy. www.rcbomb.nl |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
Ik had gelijk, bedankt. Maar waarin precies? Dat je eerst een gastrijderspas moet kopen voor 10 euro en dat je vervolgens voor elke keer dat je gaat 12 euro betaald? Of betaal je per keer gewoon 12 euro? En met welke auto's mag er gereden worden? |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2008 Locatie: Huijbergen
|
Per keer is het entreegeld €12,- voor een dag rijden als gastrijder. Er is ook een optie voor €25,- je in te schrijven bij de club. Dan is het entreegeld €7,- per dag. Je had gelijk over de foto's op de website die niet weergegeven worden. Daar word aan gewerkt. Vriendelijke groeten, Goose
__________________ traxxas slash bl, Hot Bodies D8T truggy. www.rcbomb.nl |
| | |
| | #53 (permalink) |
|
Wordt wellicht een lastig verhaal. Gisteren ging mijn ESC (en daarmee mijn Hobao) bijna in vlammen op. Geen idee hoe lang het gaat duren voordat de nieuwe ESC op mijn auto staat. Voor foto's zie mijn Hobao topic! |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
|
Meeting nummer 24 zal gehouden worden op: 25-09-2011 locatie: Outdoor-Events speelmansplaten Oesterdam 3 4691 PV Tholen 10:30 - 17:00 uur Route: Neem op de N659 Oesterdam de afslag Speelmansplaten. Meld bij de receptie dat je bij BOMB komt rijden. Ga door de slagboom en neem de weg naar rechts. Blijf deze volgen tot het einde bij de quadbaan. ![]() Ledenpas verplicht: Voortaan zal de ledenpas van BOMB verplicht zijn om te vertonen aan de poort voor leden. Er word voor een bezoeker die niet komt rijden €2,- gerekend door het parkbeheer. Gastrijders wisselen de consumptiebon in bij de betaling van het daggeld. De bon word dan verrekend met de prijs van het daggeld. Voor meer info, zie Brabantse Offroad Modelbouw Baan
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 5 november 2011
|
Update: Bomb is bezig met een nieuw circuit in Essen Belgie. Kijk voor de vorderingen www.rcbomb.nl |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
pffff zit niet mee, wel? nu gaat het weer nit door in essen... ben benieuwd of het in wouw wel helemaal van de grond komt! Kom wel eens een keertje kijken voor de lol
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2012 Leeftijd: 20
|
ik heb nu tog een 1/10 electric brushless RTR gekocht. Ik ben ook benieuwd of wouw van de grond komt. de baanbrekers was tot 4,5 jaar geleden ind een off-road baan. (een oud klasgenoot reed daar, onder de zelfde naam als tot op heden) maar is nu een on-road baan waar ook officiele wedstrijden gedaan worden. Dus in heel omgeving Roosendaal is er geen off-road club behalve B.O.M.B. veel succes met de baan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| b.o.m.b., baan, brabant, offroad, race |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |