![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
of word lid in son bij modelvliegclub son en breugel zijn zo ver ik weet redelijk veel heli instrukteurs maar gerard weet hier meer over
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
klopt heb ik ook aan zitten denken , heb met de club gemaild ze hadden voorlopig geen tijd om les te geven zehadden het erg druk met nieuwe leden ,kon wel een keer langs komen. en idd. was gisteren erg gaaf in utrecht alleen je denkt ik kan nog echt niks als je de rest ziet vliegen zoals marcel en john en rest natuurlijk. thnx gr ron |
|
| | #18 (permalink) |
|
als je er lid word heben ze tuurlijk wel tijd voor je lijkt me ook logi's
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
ik zou zegen ga er naar toe en vraag het aan de mensen persoonlijk dan is het ook duidelijk want een mail is vrij om te begrijpen zo als jij het wil
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Waar vliegt John Vughts (gebruiker jvsjvs )? Veel nuttige heli info op John's site: http://www.rchelicopterweb.com En voila, John vliegt bij de MSVB, in Nistelrode en in Dongen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2003 Locatie: -
|
De valkenswaardse vliegclub heeft een veld in borkel, ergens achteraf, aan de belgische grens. is moeilijk zelf te vinden, ga je echt iemand nodig hebben die het WEET te vinden.. De eerste keer dat ik erheen ben gegaan duurde het met 3 uur om het te vinden. No kidding. Tim
__________________ niets hier |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
jongens, son en breugel zit even vol voor de helivliegers helaas. en de instructeurs zitten aan hun max, en het bestuur wil eerst dit seisoen afkijken hoe het helivliegen zich ontwikkeld binnen de club, we hebben een enorm aantal nieuwe helievliegers voor dit seisoen bijgekregen.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Percentage helivliegers Gerard, inclusief de nieuwelingen?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
nee te veel aanwas, en ze zijn bij ons niet zoveel heli vliegers gewend en uiteraard willen ze eerst even kijekn hoe dit zich openbaart in een seisoen. we hebben ongeveer 20 nieuwe helileden in het voorseisoen bijgekregen, en de 2 instructeurs (john en ik) moeten het gros nog leren vliegen en daar gaat ook een hoop tijd inzitten. ergens is het discriminatie (waarom wel vliegtuigleden maar geen nieuwe helileden ?) maar ik snap en respecteer het besluit van het bestuur. ik ben er ook van overtuigd dat las we het seisoen op een leuke en veilige manier samen doorkomen dat de ledenstop voor helies volgend jaar weg is. overigens zitten we nu op ongeveer 100 leden waarvan plusminus een kwart helivlieger en die zijn ook erg actief nog ook eens
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
misschien bij de model vliegclub Taxandria (Ravels-eel) dat is ook niet zo ver van arendonk hun Web-site http://fly.to/taxandria |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |