![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 april 2010 Locatie: Rotterdam-Ommoord Leeftijd: 34
|
Hoi mede-modelbouwers, Ik was even benieuwd of hier meer mensen zijn die net zoals ik lid zijn van de A.M.V.Z. in Rotterdam?? Groet, Mark www.amvz.nl
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking Laatst gewijzigd door Nitromethane; 15 mei 2011 om 15:08 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Vandaag (15 mei) is er weer een vaardag georganiseerd. Voor de geinteresseerden onder ons, De lokatie is Paul Whitemansingel in Rotterdam Zevenkamp. De tijd van 11.00 tot 15.00 Dus kom gerust even kijken, en breng dan aub ook gelijk mooi weer mee ![]() ![]() Groet, Mark
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
|
Hoi, Hebben jullie een vaste dag dat er gevaren wordt? Ik woon op redelijke loopafstand van het water waar jullie varen, lijkt me wel weer eens leuk om te gaan kijken. Groeten,
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
op de website van AMVZ staat een evenementen kalender, daar staat waar en wanneer we varen. (www.amvz.nl) De volgende is geplanned op 29 mei, en we varen van 11.00 tot ong. 15.00 (ligt natuurlijk aan het weer) Groetjes, Mark
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Als het weer meewerkt is het zondag weer varen van 11.00 tot 15.00 in de wollefoppenhaven in Zevenkamp te Rotterdam Kijk even op www.amvz.nl voor meer info en de route. Groet, Mark
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Hoi Kees, jij bent het eerste lid van AMVZ die ik hier tegenkom. Is het al gelukt met je foto's? Groet, Mark
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Aanstaande zondag (5 juni) is het weer de bedoeling dat er gevaren word in de haven. Van 11.00 tot ongeveer 15.00 (ligt aan de weersomstandigheden) Zelfde locatie als mijn vorige posts. Kom gerust kijken!! Groet, Mark Vanwege te weinig animo en het te verwachten slechte weer word deze vaardag overgeslagen.
__________________ Varend: RC Zwaan/US Coast Goard Werf: Buchhorn Planning: Waterboot Viking Laatst gewijzigd door Nitromethane; 4 juni 2011 om 21:32 Reden: gaat niet door...!! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| 25 juni aanstaande!! OPEN DAG A.M.V.Z. !! Van 10.00 tot 17.00 locatie Paul Whitemansingel te Rotterdam!
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Even stof afblazen hierzo... volgende week zaterdag en zondag staat AMVZ weer in Bleiswijk op het Mega Hobby festival. Klik even op de link hier beneden: Mega Hobbyfestival Bleiswijk - Bleiswijk - 21 januari 2012 | Evenementkalender.nl Groetjes, Mark
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Beste lezers, A.M.V.Z. heeft nu ook een eigen facebook pagina: https://www.facebook.com/pages/AMVZ/251443098262032 Kom ook even kijken bij deze gezellige modelbouwvereniging! Groetjes, Mark
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: huis Leeftijd: 33
|
heej ik zie dat er 5 april weer een clubavond is.Word en dan ook gevaren?
__________________ www.mvbracing.nl MVB Short Course Shoot-Out 2011 24-9-2011 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |