![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
| Citaat:
![]() Nee er waren wat mensen uitgenodigd die al bekend waren met de club, meer niet. Dat er hier zoon ongezellige sfeer op het forum hangt is een beetje jammer, en volledig onterecht, maar wel te begrijpen. Jens heeft het denk ik goed begrepen Het ging echt niet om hoe goed je kon vliegen, of wat dan ook, maar ze wouden geen meeting, het was een open dag, in de traditionele zin, daar kon je dus komen kijken. (ik had dit topic pas gelezen onderweg er naartoe) Ik had het iig ondanks het weer en daardoor gebrek aan publiek erg naar me zin. En ik zie jullie graag weer bij de indoor meetings.
__________________ - | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
Hey Nando, Goed dat je een leuke dag hebt gehad ook al was het bagger weer. Als je in je eerste post duidelijk verwoord wat je wilt vertellen krijg je geen vragen die je niet kunt beantworden. tot op post 10 is er geen duidelijkheid. hoe wie of wat..... verder de meeting is geweest ik ben bij dat er mensen het er naar hun zin hebben gehad, en daar gaat het tenslotte om !
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |