![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2011 Leeftijd: 22
|
hallo, ik ben op zoek naar de modelvlieg club E.L.C. maar kan hier op internet weinig tot niks over vinden. ik ben op zoek naar hun contact persoon om hier ook lid van te worden, zoals ik begrepen heb is het modelvliegveldje op de ermelose hei bij de schaapskooi van hun . ik zou het fijn vinden als iemand mij gegevens van deze club kan bezorgen, mvg, andy houben Laatst gewijzigd door andy1989; 18 augustus 2011 om 10:48 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
| Welkom bij de "Edese Luchtvaart Club" webpage ! Edit: ![]() eeeh, Ermelo? bedoel je niet Ede? Of hebben ze in Ermelo ook al een club die ELC heet en op de hei vliegt, bij een schaapskooi en een kazerne. Laatst gewijzigd door Klaassie; 18 augustus 2011 om 09:40 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2011 Leeftijd: 22
|
ja zo is het mij worden verteld. weet niet zeker of deze club ELC heet het was in iedergeval, Ermelose Luchtvaart Club, ' de informatie die mij is gegeven was dat het grasveldje op de hei bij de schaapskooi in ermelo onder beheer was van de ELC. dus gaarne zou ik daar meer info over willen hebben mischien dat jullie dat weten. mvg andy houben |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2006 Locatie: Wageningen
|
Andy , Kijk op Welkom op de site "De Cockpit" van de Edese Luchtvaart Club a.s Zaterdag van 12.00 t/m 17.00 uur een grote vliegshow dus daar kan je ook mensen aanspreken. Mocht dit niet lukken stuur mijn dan een p.m
__________________ Sarco is back again. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
|
Hoi Andy, Ik kan bevestigen dat er 2 ELC's bestaan, want ik ben van beide lid. Er is de Edese Luchtvaart Club, die op de Ginkelse hei vliegt en er is de Ermelose Luchtvaart Club, die op de Ermelose hei vliegt. De Edese heeft een website, de Ermelose niet. Hier heb je de pointer naar het veld op de Ermelose hei. Je ziet 2 gekruiste grasbaantjes en wat opstelplaatsen er omheen. vr gr Hans Citaat:
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |