![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
|
Als webmaster van onze club DMC (Diest Model Club) heb ik een filmpje gemaakt de afgelopen week over onze modelclub. Een flink aantal beelden zijn uit de lucht genomen met mijn arducopter hexa. Het filmpje poogt een algemene indruk te geven van wat er op onze club zoal te beleven valt. Geslaagd of niet ?
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2011 Locatie: Gent Leeftijd: 27
|
Mooi en ziet er een leuke bende uit. Ik zou het filmpje wel leuker vinden indien de muziek wat meer op de achtergrond komt zodat je de motoren kan horen.
__________________ KDS 450C, E-flite Blade mSR, Blade SR dx6i |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
|
Mja, terechte opmerking. Voor ons modelbouwers klinkt het motorgeluid natuurlijk als muziek in de oren... Echter bij de video vanuit de lucht hoor je enkel de props van de hexa, wat op een wolk razende wespen lijkt. Op een aantal andere shots stond commentaar bij op wat het motorgeluid overstemde. Bij enkele shots was het motorgeluid goed hoorbaar en die heb ik er dan ook ingelaten met origineel geluid hoorbaar door de muziek. Is het wiebelen van de camera bij de luchtopnames niet te storend ? Ik heb daar al veel aan geprobeerd en het is al veel verbeterd tov vroeger, maar ik denk dat het nog stabieler moet, niet ?
__________________ www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 november 2010 Locatie: Wildervank Leeftijd: 17
| Citaat:
Het stoorde mij niet. Ik vond het (voor zover het opviel) wel leuk, want dan zie je ook het resultaat vanbewegende shots.. Dus wat mij betreft, niks meer aan doen. Groet
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |