![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2011 Locatie: brunssum Leeftijd: 32
|
hey allemaal Zijn er in omg brunssum zuid limburg menssen die modelschepen bouwen die het gezellig vinden om samen te bouwen en ideeen uit te wisselen. groet mick
__________________ Een dag niet gebouwd is een dag niet geleefd Laatst gewijzigd door ikke79; 22 december 2011 om 16:14 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Hallo ikke79, op de kleine vijver van het Schutterspark in Brunssum wordt veel gevaren met modelboten. De Modelbouw Vereniging de Hitjesvijver vaart daar. Ik ben er ook een 20 jaar lid geweest voor mijn verhuizing. Ik kan je de telefoon nummers van het bestuur geven maar dan via prive mail. Er zijn ook duikboten in die vereniging. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2011 Locatie: brunssum Leeftijd: 32
|
hey Hein Dat is mooi, als je wilt kun je me de gegevens even mailen naar: mickmarkgraaf@ziggo.nl alvast bedankt. gr mick
__________________ Een dag niet gebouwd is een dag niet geleefd |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Mick, je hebt mail. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |