![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Het leek mij wel leuk om ons ploegje vliegers een naam te geven, heeft iemand ideeën daar voor? Wij vliegen alleen electro en we hebben van alle's wat (stunters, snelheid mensen, straaljagers, enz)
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Stroomvreters Flying electrons Stille genieters
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Komen alleen afbeeldingen van tattoos te voorschijn in google afbeeldingen met de zoekterm black swallow Beetje rare, cliché naam tenzij jullie allemaal van kop tot teen getattoeërd zijn. Nu de boerezwaluwen bekt ook niet zo lekker Stevo
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Kies een positieve naam, iets met crash, herrie, janken, bashen etc. zou ik niet doen, werkt tegen jullie in publiciteit. Wel iets met suizen, whistle(rs), silent, stil, fluister/whisper relaxt, naam van een vogel/dier. Een alliteratie bekt altijd lekker: Vriesche Vonkentrekkers Electric Enigma, Electric Enigmatic. Elektro Eenden, Quiet Quacks Er schiet me zo gauw geen vogelnaam beginnend met een e te binnen, Latijnse naam van een vogel? Electric Eels lijkt me geen succes). Electric Birds (Electric Ladyland ? Silent ..., Stille ..., Quiet ..., Rustige ..., Elektron ..., Electric ..., suizen ... Latijn: columbae = duif gans = anser zwaan = cygnus (cycnus?) KLM-zwaan, elegant, maagdelijk wit, schoon, stil eend = anatinus (anonymus?) mus = praecipito zwaluw = corvus kraai = ciconia ooievaar = corvus koekoek = cuculus (Cuculus Cumulus?) edit: met dank aan google translate, ik heb nooit Latijn gehad en ben ook geen ornitholoog.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 24 december 2011 om 14:24 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Wat een aardige muziek is dat, ik kende het niet. Houdt het midden tussen Rammstein en Malicorne... Meteen een album gedownload...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Nou? Nouderenou? Wat is het geworden?? De spanning is hier werkelijk te snijden. Ik gok dat je Garmarna ook wel leuk vindt Bart.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |