![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
zo daar is hij dan , het indoor draadje van de E.M.C.R. aanhang alles staat nog in de kinderschoenen maar er wordt aan gewerkt . ik maak hieronder even een lijstje waar ik alle tot nu toe gegadigde aan toevoeg en deze lijst zal ik steeds updaten als er mensen bij komen . hier de lijst tot nu toe : ultim@te dominique schaaf martin schaaf erik1980 fabian v zwoll cammeraatje pilot tim p@ul bramman jvenant het is de bedoeling om een niet al te grote groep samen te stellen zodat er toch veel gevlogen kan worden , ipv dat je met 20 man staat en pp maar een paar minuutjes vliegtijd hebt . ik houd jullie op de hoogte als ik een geschikte betaalbare sporthal heb gevonden in de buurt . mvg eric Laatst gewijzigd door Burp; 1 februari 2012 om 14:22 |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2009 Locatie: Rozenburg
|
Ik ben zo vrij geweest om even info van de sporthal in Rozenburg op te vragen (is geheel vrijblijvend hoor), ik heb namelijk de sleutel en kom er 3 keer in de week, dus misschien kunnen we een "dealtje" maken.... Zet Tim er ook maar bij. Of wil je liever in Rotterdam blijven? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
nee hoor maakt mij niet uit , als de hal in rozenburg geschikt is en jij hebt daar al een voetje tussen de deur omdat je daar over de vloer komt zal het misschien makkelijker/sneller/en goedkoper uitvallen tim zet ik er bij en iedereen die zich al heeft aangemeld komt nu ook naar rozenburg om te vliegen dus daar veranderd niks aan . daarbij komt dat we paultje dan denk ik ook wel aan de lijst kunnen toevoegen straks . mvg eric |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 39
|
zet mij er ook maar bij. Geen idee of ik kan, maar afmelden kan altijd nog...
__________________ In air: E-trainer; Minimag; Waiting to air:Wave; In progress:Bucker Bu180 Student; In queue: Beaufighter MkX; Cessna BirdDog; YAK 23 (all RBC). Retired:Depron Tiger Moth; BirdPuppie; Aero400; EZ-star. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
| Citaat:
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
| Citaat:
is goed hoor. er is namelijk nog een shockflyer in de aanbouw (bij richard al een paar maanden ''gniffel gniffel'') maar leuk initiatief ik hoor het wel als je hulp nodig of info hebt. grtz paul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
oke het gaat goed tot dusver , richard ( vectrapower) had evt ook interesse als de zaal voldeed aan zijn eisen dus dan hebben we al 11 man tot nu toe . de prijs zal dan PP laag blijven dus interessant genoeg om het te organiseren en te herhalen als het bevalt tijdens de wintermaanden dat we niet op het veld terecht kunnen . ik houd jullie op de hoogte . cheers ! |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Mensen met specifieke eisen hebben ervaring met indoor vliegen en willen een bepaald programma oefenen. Voor de F3P programma's zal de zaal een bepaalde hoogte en/of lengte/breedte moeten hebben, maar voor recreatief vliegen voldoet een zaal al gauw.
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Funjet Ultra, MPX Parkmaster, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
| idd erik daar heb je gelijk in , ik wil gewoon free style vliegen en geen programma`s enzo . dus dan is een hal al snel groot genoeg . hier de prijzen die ik heb doorgekregen zojuist , er wordt nog even uitgezocht of we als vereniging kunnen huren en hoe dit verder in zijn werk gaat . Voor het gebruik van de sporthal gelden de volgende UURTARIEVEN: Plaatselijke sportverenigingen Hele hal Halve hal Maandag tot en met vrijdag € 24.40 € 12,20 Zaterdag en zondag € 32.00 € 16,00 als je dus op zaterdag 3 uurtjes wil vliegen ben je € 96,00 kwijt gedeeld door ong 10 man gemiddeld is dan € 9,60 per persoon voor 3 uur vliegen . lijkt mij een heel nette prijs dacht ik zelf . mvg eric |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 39
|
Die 96 euro is dat voor de hele hal of gewoon klein gymzaaltje?
__________________ In air: E-trainer; Minimag; Waiting to air:Wave; In progress:Bucker Bu180 Student; In queue: Beaufighter MkX; Cessna BirdDog; YAK 23 (all RBC). Retired:Depron Tiger Moth; BirdPuppie; Aero400; EZ-star. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
hahaha die 32,00 pr uur op za en zondag is voor de hele hal; uiteraard . ik heb even gevraagd wat de afmetingen van de hal zijn en ik hoop daar snel antwoord op te krijgen . als het zover is dan gaan we eerst even kijken daar en met de mensen om de tafel wat er mogelijk is , dan gaan we verder kijken en evt een datum prikken in overleg met allemaal. de ervaring leert dan snel dat niet altijd iedereen tegelijk kan op een bepaalde datum , dus we moeten even gaan kijken hoe we dit gaan plannen . ik denk ook dat iedereen even iets te vl;iegen zal moeten regelen want met het buitenspul dat wordt moeilijk . ik heb binnenkort een shokflyer in mijn bezit en zal deze zsm vliegklaar gaan maken . we houden alles warm in dit draadje dus volg het op de voet mensen . @ robert , ik heb nog geen idee hoe het er allemaal aan toe gaat straks en met wat er allemaal gevlogen kan worden maar als dit bekend wordt staat het meteen hier in het topic . mvg eric ps vind het erg tof dat er zoveel animo voor is onder onze eigen leden. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |