![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo modelbouwers ik heb een tijdje geleden een offroad auto gekocht, ik weet dat er een club is in nieuwegein maar ik kan hem niet vinden op internet. Als iemand die club kent en het aderes weet geef dan even een reactie |
|
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
De enigste die ik weet is het anker zul je wel niet bedoelen volgens mij alleen maar boten maar weeet het niet zeker hoor maar boten dus wel dat weet ik wel
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juni 2003 Locatie: Aruba Leeftijd: 43
|
Fabbe, Een jaar of vijf geleden hebben we een offroad baan aangelegd in Utrecht. Of deze er nog ligt weet ik niet. De asfaltbaan is wel helemaal klaar. Kijk even op www.raco2000.nl Vanwege vergunningsproblemen mag er vooralsnog alleen met electro gereden worden. Groeten, Jock
__________________ Holiday 280, HoneyBee CP2, Hydromite, Moth 48, Puppeteer building, Yakwasp Profile, Javelin II, Crackerbox gas, Maxcat gas building www.arubarc.com |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Wooden-City (Houten) Leeftijd: 49
|
Hoi Fabbe, Als jij het weet wil ik het ook weten...........waar zit die club met Off-Road leden. Als je niets hoord of vind misschien moeten we zelf wat gaan ondernemen. Groeten Mario
__________________ * Je bent niet te oud om te spelen, je word pas oud als je niet meer speelt * |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |