![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Goed nieuws, dit ontving ik zojuist van ons bestuurslid/verzekeringsman: -------Er komt een nieuw polisblad met daarop expliciet vermeld dat medeverzekerd is een tweetal modelvliegtuigjes welke eigendom zijn van de vereniging. En waar les mee wordt gegeven t.b.v. van nieuwe leden.------- Volledigheidshalve vermeld ik dat wij als club al een WA verzekering hadden, het is een service van deze verz.my dat dit nu ook ondergebracht is! Voor ons is het dus opgelost, ik zou een ieder aanraden die een gelijkwaardige situatie heeft, dit na te trekken bij hun eigen maatschappij en dit specifiek te laten vastleggen. Ik ga dus nu door met het uitwerken van het plan met de clubkisten! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
"Kiek, m'n jong, dat bent goeie b'richt'n uut 't laand van Hertog Jan..." En nu maar hopen dat de verzekeringsmaatschappij niet 'haar keutel intrekt' als het moment van uitkeren daar is... Heeft u de kleine lettertjes wel goed gelezen??
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |