![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Wooden-City (Houten) Leeftijd: 49
|
Hallo, 17 mei meeting bij de Praxis Houten. Hou meetings in de gaten. Groeten Mario
__________________ * Je bent niet te oud om te spelen, je word pas oud als je niet meer speelt * |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2007 Locatie: Houten Leeftijd: 53
|
hio, Dit draadje is al wat ouder dus ik vraag me af in hoeverre de inhoud nog actueel is. Ik woon in Houten en ben net (weer) met modelbouw begonnen (hoewel... Zijn er nog steeds bijeenkomsten in de Vuurtoren? en is er nog steeds sprake van een RC-modelbouwclub in oprichting in Houten? Ik vond het adres http://www.wcrc.nl/ maar daar werd ik niet veel wijzer (site in wording? Hulp nodig
__________________ HPI Savage XSS | Hong Nor X2 CRT | Spektrum DX3.0 |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Hallo Mees, Ten eerste welkom, hetrond.nl is verkocht maar wcrc.nl moet online gebracht worden. Zo dat is 1 vraag Nee alle gekheid op een stokje, we zijn nog wel bezig maar een club is erg moeilijk. Als we weer eens samen komen zal ik je op de hoogte houden. By the way.............wat rij je precies, on- of off-road, elektro, nitro of benzine. Das ook leuk om te weten ivm de bijeenkomsten. Groeten Mario
__________________ * Je bent niet te oud om te spelen, je word pas oud als je niet meer speelt * |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2007 Locatie: Houten Leeftijd: 53
|
Ha Mario, DAT is snel!! Ik rijd Nitro en off-road. Of liever ... dat is de bedoeling. Ben tot nu nog bezig geweest om m'n motortje in te lopen. Na de meeting op Hemelvaartsdag bijde Praxis heb ik de smaak te pakken gekregen en een HPI Savage 3.5 gekocht (zie m'n afbeeldinkje). Nu ben ik wat ervaring aan het opdoen. Dat heeft zich tot nu beperkt tot inrijden op het Euretco parkeerterrein. Ik ben nog zoekende naar een leuk off-road terreintje hier in de buurt.
__________________ HPI Savage XSS | Hong Nor X2 CRT | Spektrum DX3.0 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 38
|
Hoi Mario, Zoals je in je mailtje al aangaf zal ik het forum "scherp" in de gaten houden. Ik ben ook erg geïnteresseerd in een Off-Road meeting. Het enige is dat ik op dit moment maar 1 kristal (nr.5 op 27Mhz) heb en ik dus hoop dat anderen die ook willen rijden een andere frequentie gebruiken. Carpoulen heb ik geen moeite mee (lease auto) maar ik kan maar 2 passagiers meenemen. De in het vorige antwoord genoemde Savage is natuurlijk een stukje groter en waarschijnlijk ook sneller dan mijn 1:10 MT2-tje maar het gaat mij voornamelijk om de fun-factor. Groeten, Ome Tinus |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Welkom Ome Tinus, Hier op dit forum kan je alles wat met rc te maken heeft vragen of lezen. Ook onder meetings zie je de verschillen bijeenkomsten voorbij komen. Veel plezier op het forum en tot ziens. Greetz Mario PS schrijf 30 september maar vast in je agenda, meeting bij de ACU :P http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=51966 Hier kan je lezen wat we gaan doen. Word tzt een apart topic voor opgestart.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |