![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik weet dat er ergens in de buurt een paar mensen welleens vliegen maar ik vroeg me af of die toevallig op een club zitten of mischien wel dit forum. Dus ik vroeg me af of iemand toevallig die club weet of enkele mensen die de moeite willen nemen mij het een en andere bij te brengen. Ik heb namelijk ook zon cessna 182 besteld maar ben nogal bang dat ik hem meteen helemaal total los vlieg Mvg, Pinda |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Hattem
|
Een aantal leden van de MVCNOV (Heerde) vliegt zondag's in Oldenbroek. http://www.modelvliegsite.nl
__________________ ---------------------------------- Windows logica: op start drukken om af te sluiten. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Twee elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs in Nederland: www.modelvliegsport.nl -> clubs www.airtoi.com -> clubs
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Hattem
| Citaat:
Het is een particulier veld. Gedoogd door de omgeving. Zodra er teveel gevlogen gaat worden, of met teveel lawaai, zal het snel zijn afgelopen.
__________________ ---------------------------------- Windows logica: op start drukken om af te sluiten. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |