![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 november 2005
| Citaat:
__________________ Breng mij de eerste normale mens en ik zal hem genezen. | |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Citaat:
Overigens zou er in Roosendaal wel een offroad clubje zitten. Helaas, dan gaat het niet om de overlast maar om de bestemmingsplan, je mag niet zomaar van een bestemmingsplan afwijken.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2011 Locatie: Tilburg Leeftijd: 42
|
Hoi ik ben Hans 42 kom uit Tilburg ik ben hier pas nieuw en zie dat er toch wel wat mensen zijn die ook graag hier ergens in Tilburg willen rijden met hun rc auto rijdt nu soms wat rondt op een pleintje hier in de buurt maar een circuit lijkt me toch uitdagender en boeiender dan zomaar wat te rijden. wie weet hoe meer mensen interesse hebben dat er dan toch iets geregeld kan worden met gemeente.
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2011 Locatie: Tilburg Leeftijd: 42
|
hallo ik ben hier nieuw op het forum en zie dat er toch wel een aantal mensen ook erg graag een circuit of/on road zouden willen zien in tilburg. ik zelf ook rijdt nu soms wat rond op een plein ofzo maar echt op een circuit is toch uitdagender en boeiender wie weet als er maaar genoeg mensen zijn er toch iets in zit bij de gemeente.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 26 mei 2011 Leeftijd: 46
|
Er zijn mensen bezig met een baan in Essen www.rcbomb.nl |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
er is een baan geweest in tilburg ergens in noord maar door gebrek aan belangstelling is dit gestopt. dus gewoon in het wild rijden op een plek waar niemand last van je heeft
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2012
|
Beste, Sinds kort is er wel een rc club in tilburg, ze heten speedway en ik ben de eigenaar. Wij hebben een eigen buitenbaan en een eigen site. Site SPEEDWAY - www.123website.nl/speedway Gr. Speedway |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |