![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ik heb hier al wat gezocht alleen het enigste wat ik kon vinden was iets over MRCT(volgens mij)maar op hun forum stamt de laatste reactie van 2006 en hebben ze zelf geen circuit de rest van tilburg gaat over off road en stamt ook uit 2005 en sommige 2004 mijn vraag is is er in Tilburg een circuit voor rc auto's die nog bestaat? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
nee helaas niet.....iedereen rijdt op eigen gelegenheid en het is een tijdje geprobeerd om iets van de grond te krijgen, maar dat is om verschillende redenen mislukt.
__________________ flickr |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2007 Locatie: Eindhoven
|
Niet in tilburg bij mijn weten Maar In eindhoven ligt het ERCE cirquit. helaas niet al te groot, maar wel van alle gemakken voorzien. En met de auto kun je er vanuit hartje tilburg binnen 30 minuten zijn http://www.erceracing.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 33
|
Er is in Tilburg ook naar mijn weten geen vereneging.. is wel jammer.. wel is er vlakbij de IFF een "zandbak" o.i.d. alleen het nadeel eraan is dat er ook veel met cross motoren gereden wordt, dus daarna vaak niet meer geschikt.. Voor (semi) onroad ga ik meestal naar vossenberg 1, de praxis (hebben tot 23:15 het licht aan!!) of hermex (bij de fuji fabriek). het is er groot genoeg en niemand heeft last van me.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
Ik zou zeggen: klik eens op de link. Soms levert het daadwerkelijk bekijken van een internetpagina een hoop informatie op!
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2010 Leeftijd: 46
|
hoi ik heb het een of ander gelezen dat er niks is te vinden in tilburg van een rc club. maar als we bij de gemeente is kunnen vragen hoe of wat we iets kunnen krijgen van een locatie waar we kunnen rijden op zand. ik zal wel eens er langs gaan en wat info te krijgen hoe het zit. ik ga met mijn zoon regel matig rijden wij hebben ofroad 1.8. we gaan meestal in het industrie terein loven bij de spoor overweg dat ligt waar versteinen bedrijf ligt en de groote alberthijn distrubutie center. daar kan je wel goed rijden met offroad. als jullie intresse hebbe wij zijn er meestal op zaterdag of zondag in de middag. groetjes bert |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
/* Oops! Wrong planet */
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 1 november 2010 om 23:56 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Daar kun je nu beter met een boot terecht.. Laatst gewijzigd door lennie054; 17 november 2010 om 19:36 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
@Nusti: Was dit om onderlinge problemen spaak gelopen? Of lag dit aan de gemeente? Vraag me nog steeds af hoe moeilijk het zou zijn hier een vereniging met circuit te realiseren.. (Milieu wetten, geluidsoverlast, lokatie. Dat soort dingen..) En natuurlijk ook hoeveel animo hiervoor zou zijn.. Maar we hebben hier ondertussen wel 5 Tilburgers die graag willen rijden, dan moet er onderling toch wel eens iets te organiseren zijn lijkt me.. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
|
Kijk! Worden er steeds meer.. Misschien wel leuk een poll aan te maken om te kijken hoeveel animo (kans van slagen) er zou zijn voor een serieuse aanpak in onze omgeving.. Citaat:
En rijden jullie met electro of brandstof auto's? | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2010 Leeftijd: 46
|
hoi ik ben er inmiddels met bezig geweest div gespreken gehad maar helaas ze zitte toch te zeiken over over last van geluid en afval van brandstof en het verbranden er van ze hebbe het veel te druk met ander dingen van het verzinnen voor allerij troep en kunst weg te zette jammer dat de gemeente niet mee denk aan de jonger die deze hobby graag doen ik neem maar een voorbeeld mijn zoon wordt weg gestuurt bij de iff zevenheuvel weg van wege over last ,maar crosse met moters mag daar ook niet meer om dat ze er een natuur resevaar van wille maken dus weer niks ik snap er geen hol meer van maar ik ga nog steeds rijden waar ik zelf wil wordt ik weg gestuurt pech dan maar ik geef het niet op er schijnen wel wat club te zitte in omstreken maar ik ga geen 20 km rijden om ergens te rijden |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |