![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo allemaal, Na lang zoeken hebben we eindelijk een lokatie gevonden waar we onze eigen offroad baan bouwen kunnen. Nu is mijn vraag welke eisen worden er aan een baan gesteld en zijn er evt voorbeelden van een baan? Alvast bedankt voor jullie reactie |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
super dat je een locatie gevonden hebt...... zelf gevonden, of in samenwerking met gemeente.... of of of....?? de eisen van een baan is afhankelijk van hetgeen je erop gaat rijden...... voor 1:8 buggy en Truggy, kun je kijken op www.brothercup.com hierop vindt je de gegevens voor een officieel off-road circuit, zodat er ook wedstrijden op verreden kunnen worden. wij hebben zelf een club in Helmond, als je nog informatie nodig hebt, kun je altijd contact ons opnemen.... of stuur mij een PM-etje.... als je zorgt voor een mooi circuit, kunnen we ook kijken of het mogelijk is om volgend jaar een brothercup wedstrijd te organiseren op jullie circuit...... heb je al foto's van de locatie..... groeten, |
|
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
@Attos: we hebben deze locatie gevonden via onze onderdelen leverancier ![]() Het is een locatie in Nuth (Limburg) en ligt mooi afgelegen aan een bosrand waar niemand last heeft van het geluid! We zullen er wel nog genoeg tijd en zweet in moeten investeren maar we zijn wel lekker gemotiveerd Ik zal even kijken of ik ergens een fotootje kan krijgen. Anders zet ik wel even een filmpje op you tube en laat je wel weten waar je het vinden kunt. Ik was trouwens ook even op jullie site, die ziet er wel gelikt uit hoor! Dus ik zal na mijn vakantie zeker nog wel eens kontakt met je opnemen want het word tijd dat er meer banen komen! Gr. Ron |
|
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 oktober 2006 Locatie: Sittard
|
Ron Het begint ergens op te lijken in Limburg, Veel succes en laat iets weten als de baan beschikbaar is. De groeten Bombero
__________________ Mit enne sjôttelsplak maaks'te geijne auto zuuver!!!!! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
@ Bombero, Ja eindelijk he.... Ja we moeten zowieso nog een paar keer rond de tafel gaan zitten want we willen zeker niet over een nacht ijs gaan. We zijn toch al langere tijd op zoek geweest naar een locatie en hadden dit niet durven hopen.. Zal jullie op de hoogte houden, Gr. Ron |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |