Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Algemeen Modelbouw > Verenigingen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 6 april 2009, 13:14   #16 (permalink)

Leeftijd: 41
Standaard

als elektro ook mag dan ben ik ook van de partij(HPI-racing "E" Savage Beetle)
Oud 19 april 2009, 01:21   #17 (permalink)

Standaard

Ik ben ook van de party met een baja 5t of road
waar ben je van plan om de clun op te gaan richten?
voor mij zou het fijn zijn in de buurt van breda/tilburg/oosterhout
greets Dirk
Dirk baja5t/powerboat pum is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2009, 11:20   #18 (permalink)
samklepper
Guest

Standaard

Zo weer terug van weg geweest
Nog een roosendaler van de partij

ik wil ook wel helpen opzetten van een clubje

Laatst gewijzigd door samklepper; 25 april 2009 om 11:23
  Met citaat reageren
Oud 28 april 2009, 10:08   #19 (permalink)

knoest's schermafbeelding

Leeftijd: 45
Standaard

Ja en nu maar hopen dat de topicstarter zich ook weer wil melden. Dit is toch de man met het eerste idee!!

Er zijn dus toch wel geintreseerde die hier met Off-Road willen rijden.

En hoeveel mensen zouden er zoals al gezegd " vrij rijden" er ook helemaal niet weten dat dit forum er wel is.En zo zich ook niet aan melden.
En dat er een paar fanatieke mensen zijn, die een clubje willen oprichten met een heus Off-road circuit?

We zouden anders toch eens de koppen bij elkaar kunnen gaan steken en er eens over gaan brainstormen.

In Roosendaal word er toch veel gebouwd op het industrieterrein de Borchwerf II ?

Ik denk dat als je een plaatsje wilt gaan zoeken om vast te kunnen rijden dat je dit daar moet gaan zoeken.

Zou er bij de gemeente niet bekend zijn of er stukken van kavels zijn ,die niet verkoop baar zullen zijn, en zo braak blijven liggen? Een hoek of punt van een kavel waar een bedrijf niets aan heeft, en zo ook niet verkocht is of word, en eigendom van de gemeente blijft. Dat zou toch mooi zijn, de gemeente een last minder ( moeten ze toch ook onderhouden) en een leuke (sport)vereniging erbij.

En ivm geluid overlast, op bedrijventerreinen word vaak ook 24 uur per dag gewerkt en dat maakt ook lawaai, misschien is dat wel een voordeel, en zo de meeste kans van slagen omdat hier dan niemand overlast heeft.
knoest is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2009, 04:52   #20 (permalink)

Standaard

Hallo,

Iedere Zondag middag rond een uur of 1, 2 is er op de heide bij bergen op zoom. een groep van 20 man aan het rijden. Natuurlijk is daar iedereen welkom.

fakerboom is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2009, 11:03   #21 (permalink)

Standaard

Ja dat is ook heel leuk.

Maar heb de zondagen ook niet altijd de tijd, ( ja een gezin thuis hé) maar ik denk dat we( als ik dat zo mag spreken voor de andere) graag iets permanets in de buurt willen waar we het liefst elke dag kunnen gaan rijden.

En op de Heide! Krijg je dan geen last van geluids overlast? ik neem aan dat Staats bosbeheer er ook niet blij mee zullen zijn met gevolg dat je weer een andere plaats moet gaan zoeken.

En dan de jeugd, die geen vervoer naar Bergen op Zoom hebben, kunnen dan ook wat makkelijker gaan rijden en zo niet altijd afhankelijk zijn van hun ouders die ook recht hebben op hun schaarse vrij tijd.

Maar in ieder geval, leuk aanbod om eens een keer te komen kijken en te rijden.

gr
Oud 30 april 2009, 00:40   #22 (permalink)

Goose's schermafbeelding

Standaard

Ja een cirquit waar je rondes op rijd en kunt springen over mooie jumps met een paar kuipbochtjes lijkt me geweldig. waneer beginnen we met graven?
Oud 4 mei 2009, 16:36   #23 (permalink)
Sheriffnl
Guest

Standaard

*break* hier weer een bericht van de Topic Starter ik werd er door Goose op gewezen dat zich inmiddels toch wat mensen gemeld hebben in dit topic die serieus interesse hebben.
Het zou inderdaad fantastisch zijn als we ons een vaste locatie kunnen toebedelen. Maar hiervoor zal toch echt contact opgenomen moeten worden met een gemeente. Hoe dit in zijn werk gaat is mij niet bekend en heb het daar persoonlijk te druk voor om die kar voort te trekken.
Ik wil me uiteraard nog steeds inzetten voor het oprichten van een off-road club, maar zit tegenwoordig wat krapper met de besteedbare tijd voor dit.

Ik rijd regelmatig achter Groenrijk (naast Begraafplaats Zegestede, richting Rucphen) waar een zeer divers terrein te vinden is. aan de vrachtwagen sporen te zien word dit door de weeks wel actief gebruikt om zand te lozen of te halen, maar het is dusdanig groot dat we hier nog lang plezier zullen beleven.

Als iemand suggesties heeft om dit eens aan te kaarten bij de gemeente, laat het dan hier horen!
  Met citaat reageren
Oud 4 mei 2009, 20:19   #24 (permalink)

Standaard

Hoi,

We zouden dit misschien met wat andere clubs erover kunnen gaan praten, over hoe we dit het beste kunnen gaan aanpakken, en wat belangrijk is, de ins en outs zijn om gelijk goed te kunnen starten en met met de juiste papieren ect.

Is dat wat?

@Sheriffnl Waneer ga je daar rijden? Kunnen we keer afspreken om daar te gaan rijden en is wat bepraten over hoe en wat kunnen gaan ondernemen?

En dat geldt natuurlijk voor allen die ook willen helpen met het opzetten van de off-road club. Kom dan daar ook naar toe.

gr.
Oud 4 mei 2009, 22:49   #25 (permalink)

Goose's schermafbeelding

Talking

goed idee.
Oud 5 mei 2009, 00:20   #26 (permalink)
Sheriffnl
Guest

Exclamation

klinkt als een prima plan.

Zoals het er nu uit ziet heb ik de komende weekenden helaas erg weinig tijd om te rijden. De enige mogelijkheid die ik dan nog heb is op een doordeweekse dag, 's avonds.

Deze week nog niet maar dan ergens volgende week. Deze week heb ik nog nodig om aan mijn clodbuster te knutselen. zodat ik hem volgende week kan gebruiken.
  Met citaat reageren
Oud 5 mei 2009, 10:45   #27 (permalink)

Smile

Das goed, want heb ook de meeste weekenden niet zo veel tijd nu. En door de weeks komt mij ook veel beter uit.

Laat maar horen waneer je kan. Dan zal ik zorgen dat de Marder klaar staat om uitgelaten te worden.
Oud 13 mei 2009, 00:21   #28 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sheriffnl Bekijk bericht
klinkt als een prima plan.

Zoals het er nu uit ziet heb ik de komende weekenden helaas erg weinig tijd om te rijden. De enige mogelijkheid die ik dan nog heb is op een doordeweekse dag, 's avonds.

Deze week nog niet maar dan ergens volgende week. Deze week heb ik nog nodig om aan mijn clodbuster te knutselen. zodat ik hem volgende week kan gebruiken.
En, heb je de clodbuster al klaar?

Want ik sta te poppelen om de marder even uit te laten. En kunnen we misschien plannen gaan maken om het off road clubje op te starten.

Gr
Oud 13 mei 2009, 01:16   #29 (permalink)

Goose's schermafbeelding

Talking

week 21 heb ik voor 1 keer late dienst, maar ik doe mijn best.
Oud 13 mei 2009, 10:05   #30 (permalink)
Sheriffnl
Guest

Standaard

Och Knoest toch!...

Ik heb er inmiddels al kilometers mee gevreten :P ghehehe...
zie: YouTube - Trailen met Clodbuster Super Class Crawler
en YouTube - De clod vol gas over de heide

Mijn accu's zijn inmiddels alweer vol en ook ik heb weer veel zin om te rijden!
Enkel vanavond geen tijd; dan ga ik vanaf 19:00 uur Radio draaien bij Radio Cobra ( ..:: Home | Radio-Cobra ::.. ) en ik dacht! dat we morgenavond visite kregen...
Als ik enigszins kans zie, dan probeer ik Donderdag avond toch even te gaan rijden.

Aankomend weekend heb ik het ook te druk om te gaan rijden.
  Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Algemeen Modelbouw > Verenigingen
Reageren

Labels
circuit, club, electro, off-road, roosendaal

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten