![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Guest
|
Heb je trouwens deze thread al gezien? Wij willen namelijk 24 Mei een Meeting organiseren... Zie voor meer details dit draadje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...oosendaal.html |
|
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2005 Locatie: thuis Leeftijd: 45
|
He Sheriffnl, Dit ziet er leuk uit die meeting, Ik moet wel even kijken wat ik dan doe. Want ik wilde het weekend van 24 Mei naar Helmond, om daar eens te gaan kijken naar de Exceed cup die daar verreden word. Maar dit is natuurlijk ook heel leuk, misschien combineer ik het anders, dit is ook een optie! Ja en vanavond kan ik ook niet, dan ga ik even naar de Baanbrekers toe. Maar laat me het maar weten of je de donderdag kan. Leuke filmpjes trouwens!! Ik wist niet dat jij zo muzikaal bent. Klinkt echt goed! Grz. |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
maar wat ik wel eens hoor is van andere leden dat ze het wel rot vinden als er zand op het circuit ligt ( geen grip ) en daar hebben ze nogal eens last van dat cross terrein, dit terrein is van de skipiste. Maar wie weet gaan ze er wel mee akkoord. Grz. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Guest
|
ik heb nog niets gehoord. Ik weet van vroeger dat de baanbrekers ook een off-road baantje hebben gehad. Maar dit nooit een succes is geweest. Nu is een crawlbaan iets heel anders natuurlijk. hier komen voornamelijk rotsblokken, boomstronken en dat soort objecten aan te pas. en qua zand zullen wij minder 'opspatten' dan de normale buggies. |
|
| | #36 (permalink) |
|
Ja dat klopt, Ik heb er ook nog op gereden met de buggy's. Maar sinds die grote berg, maar steeds groter werd ( de skipiste ) is dat plek verdwenen. De rijders stelling staat er nog en dient nu voor schoon maak plaats. Nee het is zelfs de wind, die deze stof veroorzaakt, Want naast het circuit ligt dat baantje waar je kan crossen met van die quads ( ook van de skidome) maar ik geloof dat die van de gemeente geen vergunning ervoor krijgt. Dus word daar ook niet op gereden, en toch hebben we er veel last van het opwaaiende zand, en dus geen grip!! Daarbij zou ik ook niet weten waar ze zo'n plek zouden moeten creëren, want de alles staat vol als er bv NK of EK worden vereden en dan hebben ze plaats te kort om de campers en de caravans te plaatsen van de rijders. Ik denk dat je gewoon rustig op een antwoord moet wachten van het bestuur. Meer kan ik er ook niet aan doen. Ik ben ook maar een rijdend lid. Grz. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Guest
|
ik ben me ook aan het oriënteren op andere plekken om deze baan te bouwen. maar heb nog geen verdere gesprekken gevoerd. voor het crawlen of trailen heb je niet erg veel ruimte nodig en door het slim opbouwen van de elementen kunnen we er voor zorgen dat we de baan modulair kunnen opbouwen waardoor je het parcour telkens kunt veranderen. Ik heb hiervoor wat ideetjes opgedaan op verschillende sites. Het hoeft van mij zelfs geen officiële club te worden, maar een vaste stek waar je kunt rijden lijkt me wel heerlijk... indoor of outdoor... |
|
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2007 Locatie: Halsteren Leeftijd: 43
|
Ga je nu kijken voor een crawler baan of ook om een off road baantje? Of voor beide?
__________________ Kyosho Mini-z MR02, Losi Mini-t brushless, Losi Micro-t, Gs Racing Xut pro, Schumacher Rascal, Schumacher mi 3.5 |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Dan wacht ik gewoon af en blijf ik dit draadje nog volgen. In ieder geval succes met de zoektocht.
__________________ Kyosho Mini-z MR02, Losi Mini-t brushless, Losi Micro-t, Gs Racing Xut pro, Schumacher Rascal, Schumacher mi 3.5 |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Guest
|
Ik heb zojuist een half uur met een Ambtenaar van Gemeente Roosendaal aan de telefoon gehangen om het één en ander door te spreken. Er is mij gevraagd om per mail precies uit te leggen wat wij van plan zijn, wat de wensen zijn, en welke locaties we daarvoor op het oog hebben. Ik ben hier inmiddels een uur mee bezig geweest om het netjes in een mail te krijgen, met de benodigde uitleg over wat onze 'off-road' hobbie nu precies inhoud. Citaat:
| |
|
| | #43 (permalink) |
|
Dat heb je netjes opgesteld, ik ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden. Hou ons op de hoogte.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Guest
|
is prima. Vanavond ga ik samen met een kennis even knutselen aan zijn marder. En als het maar even uitkomt, gaan we de setup nog even testen op dat terrein achter groenrijk. en laat ik hem even kennis maken met de crawler Misschien dat we af kunnen spreken op die plek? ... als ik zeker weet dat ik kom laat ik dat gelijk hier weten. |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| circuit, club, electro, off-road, roosendaal |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |