![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Mja, Ede its gonne be.. Heb ook geen faciliteiten verder nodig.. Berto? Had jij voor mij een telefoonnummer van een van de bestuursleden aldaar? Ik heb onlangs van iemand een adres gehad, maar kan geen telefoonnummer achterhalen.
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Yep, zie mailbox
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Gezien, Dank je wel... Nu hopen dat ze nog mensen aan nemen.. en dan.. tot snel op de hei
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #49 (permalink) |
|
Tot op heden nog niet gehoord dat ze een ledenstop hadden dus zal wel geen probleem zijn. Succes en tot snel (zaterdag???
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: naast Amersfoort Leeftijd: 38
| Citaat:
__________________ RC-Heli piloot? KIJK OOk EENS OP: http://www.RCPilotenforum.nl Waar kennis en enthousiasme samen komen. | |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
[QUOTE=Berto;1165910]Dat hebben we op Ede zelfs allemaal niet, schuilen in de auto is de enige optie (of als Jaap gaat vliegen in de kist [QUOTE] Ahhh MVA ...heerlijk 12 volt en (straks) 220 op het veld.... kantine met warme koffie en tosti's....heerlijk
__________________ RC-Heli piloot? KIJK OOk EENS OP: http://www.RCPilotenforum.nl Waar kennis en enthousiasme samen komen. Laatst gewijzigd door aschaake; 27 februari 2009 om 23:59 |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
Ach 12V heb ik wel in de startkist, 220 heb ik niet nodig, warme koffie kan in de thermoskan mee maar heb liver sinas, en warm eten is de standaard stop op de terugweg bij de MC Donalds En mocth ik al het bovenstaande wel willen dat kan ik altijd nog naar G&E op 5min afstand
| | |
| | #53 (permalink) | |
| Citaat:
gezellige club hoor...check the pics van de meeting een paar weekjes geleden. 3DHELIFREAKZ • Inloggen
__________________ RC-Heli piloot? KIJK OOk EENS OP: http://www.RCPilotenforum.nl Waar kennis en enthousiasme samen komen. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |