![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Een echte club is er niet. Wel kan je eens komen kijken op Hoogtij waar wij al een hele tijd rijden en/of vliegen. Morgenavond (woensdag) zijn we weer met een leuk ploegje en gaan we onze baan even opnieuw leggen. Kijk even in het draadje rijders omgeving zaandam voor meer info.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Langs Albert Heijn, langs de woonwagens, over de brug, bij de eerste rotonde rechtdoor, onder de grote witten (fiets)brug door en dan bij de tweede rotonde aan de linkerkant. Motor kan je beneden laten staan. Boven is het onverhard. De meeste komen rond 19:30u. Wat voor auto heb je?
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Als eerste ben ik net 1 jaar bezig. Ik heb 3 auto's 1x Tamiya 1:10 on the road (type weet ik zo niet uit mijn kop) 1x Nitro Power 4WD Off-road RC Truck with Vertex 18cxp Engine and 2.5mm Aluminum Chassis (dit is een import geval wel aardig) 1x victory hawk 1:10 on the road |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
|
Een kelin stukje verder is een Offroad club namelijk: Modelbouw Vereniging Waterland te Purmerend. Meer info ~ Modelbouw Vereniging Waterland ® -Modelbouw in Waterland en omstreken | Purmerend ~ en de offroad sectie specifiek: www.rc-mvw.nl Groeten, Jerome |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |