![]() |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
wij hebben er een van realistic meen ik, bij conrad aangeschaft, was niet zo heel duur, ik meen iets van 30 euro.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Bij ons ook Realistic die er wat werkloos bij ligt omdat het bij ons niet zo aan de orde is. Enkel bij modellen waar het geluid er ver over is wordt een meting gedaan. (wij zitten in een industriegebied - achterhaven Zeebrugge waar ze de Tricolor aan stukken aan het zagen zijn dus er is ander, niet modelbouw gerelateerd, lawaai genoeg). Stevo
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
2x realistic... Worden eens per jaar geeikt.. Meters blijken niet geheel lineair te zijn, maar wat mag je voor dat geld verwachten? Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2003 Locatie: Den Haag Leeftijd: 74
|
Ik heb nog een no-ise meter over. Is instelbaar op verschillende bereiken ook op peak level (bv. voor een korte klap) en houdt dit dan vast. Type en merk weet ik niet meer, maar als er belangstelling voor is laat maar horen. Dan zal ik hem even opzoeken. Groetjes Hans.
__________________ een dag zonder hobby is een dag niet geleefd! Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Heb nu maar zelf een meter gekocht, vandaag uitgetest, doet het prima, een mooie consistente en duidelijke meting. http://www.lutron-electronic.com/SL-4011.html |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |