![]() |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: soest Leeftijd: 28
|
het is bij hun alleen verplicht mode 1 als je gaat lessen als jij je brevet al hebt kunnen ze er weinig aan doen he ze geilen toch zo op regels van de knvvl nou die zeggen ook dat leden met hun brevet op alle velden welkom zijn van verenegingen die aangesloten zijn bij hun (wel in overleg uiteraard maar ze mogen je dus niet weigeren omdat jij andere stickmodus vliegt) |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Anyway... het gaat langzaam lijken of de MVC Vrije Vogels een slechte club is. Misschien is het wijs om hier alleen nog te posten als het over de club zelf gaat en niet over de wijze waarop zij denken. Er komt geen verweer van een clublid dat daar zelf vliegt, dus lijkt mij niet heel erg eerlijk zo. Gr Spijker46
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: soest Leeftijd: 28
|
en toen en toen en toen mocht 2,4 ghz opeens opeens kon het mocht het en was het goed helemaal top heb mijn zender al omgebouwd naar modus 1 en kom regelmatig op de avonden ok ik geef toe het zijn een stel oude bokken maar gezellig is het wel en het veld is nog steeds maar 10 min van mijn huis dus.. ik ben lid vanaf 1 januari |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: naast Amersfoort Leeftijd: 38
|
Ik vond het ook mega gezellig, maar ja ik ben al zo lang mode 2 gewend....helaas. nu ben ik lid van MVA. Ook een heel gezellige club. Met een kantine op het veld...jammie....
__________________ RC-Heli piloot? KIJK OOk EENS OP: http://www.RCPilotenforum.nl Waar kennis en enthousiasme samen komen. |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Nogal logisch, als je andere mode wilt leren kunnen ze je niet helpen. Dus het is eerder een praktische reden dan een verplichting.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | ??? Topic is 2 jaar oud en is gebasseerd op bevindingen van 2 mensen (waaronder ikzelf) die geinteresseerd waren in de club. Er stond mij iets tegen. Dat wil nog niet zeggen dat de club niet goed is? Graag even aangeven waarop jij "het vliegertje" basseerd dat de club niet goed zou zijn. Anders gewoon niets zeggen
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #69 (permalink) |
Weblogartikelen: 1 |
Desalniettemin, vandaag maar eens met de auto naar het 'veld' rijden om te zien of er mensen zijn. Is maar een kwartiertje rijden van mijn huis (met auto), dus ben benieuwd!
| | |
| | #70 (permalink) |
|
En hoe was het? Lekker gevlogen? Kom je ook een keer naar MVA?
__________________ RC-Heli piloot? KIJK OOk EENS OP: http://www.RCPilotenforum.nl Waar kennis en enthousiasme samen komen. |
| | |
| | #71 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Ben niet geweest naar Soest. Nuja, wel geweest maar weer geen idee waar ik wezen moest. Voor groot hek even staan kijken, toen weer omgekeerd. Vind het echt zinloos om zo beperkt tot een terein toegelaten te worden. MVA dus.. Zie pm
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #72 (permalink) |
|
ik ga zondag even vliegen.... heb je brevetten enzo? Dan kan ik je wel aanmelden als gast vlieger die eens komt proeven ....
| | |
| | #73 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |