![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Zwanenburg
|
Speciale actie voor nieuwe leden: Schrijf je nu in als nieuw lid voor seizoen 2011, en ontvang het resterende jaar 2010 het lidmaatschap gratis. Info bij het bestuur of via de website www.raco2000.nl Laatst gewijzigd door Oscar Hartman; 23 augustus 2010 om 10:31 |
| | |
| | #92 (permalink) |
|
Waarom lid worden van de Raco 2000? 1: Gebruik kunnen maken van een on en off road circuit. 2: Op beide circuits overdekte en verlichte sleutel tafels met elektriciteit. 3: 7 dagen per week toegangkelijk van 0900 tot 2200 uur. 4: Degelijke overdekte en verlichte rijders stellingen aanwezig op beide circuits. 5: Sleutel tafels in de pit straat aanwezig voor kleine reparaties. Laatst gewijzigd door Oscar Hartman; 25 augustus 2010 om 14:07 |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2006 Locatie: Nieuw - Vennep Leeftijd: 40
|
Baan zal nog vochtig zijn, kan helaas niet in je profiel zien waar je woont. Anders zou ik zeggen rij even langs. Ps Dinsdag is er ook clubavond. Ps Off Road rijden kan altijd. zie ander topic http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-topic-34.html zie foto's van het Nk van afgelopen zondag Mzzl Henk Raco2000 |
| | |
| | #98 (permalink) |
|
Vandaag de eerste dag van de HPI Baja Cup op ons mooie circuit verreden. Het weer was erg goed en het circuit lag er prachtig bij. iedereen was erg enthousiast over het circuit en de accommodatie. Morgen wordt de daadwerkelijke endurance wedstrijd gereden, 12 uur lang een onafgebroken race voor de HPI Baja modellen. Iedereen is uiteraard welkom om te komen kijken, het beloofd een spannende en mooie wedstrijd te worden. Voor wie het nog niet weet: Raco2000 Floridadreef 17 te Utrecht. |
| | |
| | #100 (permalink) |
|
De site is zojuist weer in de lucht. Een 'grappenmaker' is bezig geweest waardoor de server onderuit ging. Maar IP adres is bekend, we gaan zoeken naar de dader.. 86.xxx.xxx.122 De xxx.xxx zijn bekend bij mij.. Laatst gewijzigd door Oscar Hartman; 8 september 2010 om 23:07 |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
|
hiermee kan je ip addressen tracken : Free Product Demo, Tools and Sample Databases veel plezier met de speurtocht ik kom gauw een keertje rijden
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari |
| | |
| | #105 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
| Citaat:
die ik had zei wel dat ik in de provincie utrecht woon maar niet echt precies nee..
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari Laatst gewijzigd door Hackroader; 11 september 2010 om 10:41 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |