![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
| Citaat:
Het zegt dat ik en x86 of x64 versie nodig heb van het programma. Dus...... | |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2007 Locatie: West Brabant Leeftijd: 49
|
ik blijf 300 per jaar een behoorlijke uitgave post vinden voor een vereniging van 25-30 leden webhosting kan al voor een bedrag van 17,00 per jaar (en bij ons al diverse jaren zonder problemen of storingen hoor).
__________________ Jan V : Lid van de Zuidwester Modelbouw Club www.zmcmodelbouw.nl in aanbouw: Corel Wasa 1:75 voltooid: doorsnede HMS Victory / Statenjacht |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2011 Leeftijd: 39
|
Dat ben ik met je eens; met 25-30 leden kan je het net zo goed in excel of access doen. Maar ik wilde gewoon zeggen dat de webmaster erg veel tijd kwijt was met het up to date houden van de site (joomla updates, komt geen einde aan), en dat het mooi is dat ze dat beheer dus ook doen, inclusief de uitbrijdingen (kunena forum bij ons).
|
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Een handig en gratis te gebruiken database-programma is Adres 2000 voor Windows (database). Flexibel, en simpel te gebruiken. De benodigde velden kan je zelf definieren. Ook het printen van lijsten en etiketten is mogelijk.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |