![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo vrienden en vriendinnetjes hier zijn we weer vandaag ![]() Zijn er ook mensen in de buurt van drachten die aan modelschepen doen? Het zou leuk zijn als we een keer met z,n allen gingen te varen. hier in de omstreken. Ik heb zelf een sleper genaamd de waterpoort en ben met een duwboot bezig genaamd thijssen II. M.V.G Edwin |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2009 Locatie: ureterp Leeftijd: 18
|
`hallo truwen ?groeten joost
__________________ ik kan niet zo goed schrijven dat weet ik nu wel |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Overzicht clubs ANSF, Algemene Nederlandse Scheepsmodelbouw Federatie
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2008 Locatie: leeuwarden
|
@ron wat heb je aan een overzicht van verenigingen als er niet 1 in de buurt is terwijl er blijkbaar dus wel mensen in de buurt zijn die aan scheepsmodelbouw doen truwer zal vast al eens gezocht hebben naar clubs en niks gevonden vandaar zijn zoektocht naar andere mensen ipv clubs
__________________ llc-aeria, dokkumer modelvlieg club. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
2- Ik ga op zo'n site natuurlijk niet zoeken of er een club is 3- Ik weet niet hoe ver Edwin rond Drachten zoekt 4- Heb vaak genoeg hier reacties gelezen "Oh, maar die (vlieg)club is hier niet zo ver vandaan".
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 12 maart 2009 om 23:52 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |