![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 juli 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 47
| Citaat:
eindelijk beginner die de juiste start maakt. Even voor alle duidelijkheid; Er zal bij mvc-mn nooit voorgeschreven worden wat je moet kopen. Wel zul je de nodige adviezen krijgen. Belangrijk is dat je iets koopt wat je zelf ook leuk vind en kunt betalen. Let wel RTR sets zijn vaak goedkoop in aanschaf maar bijna niet reparabel en hebben een korte levensduur (slijtage). (1 vliegseizoen). Tot donderdag, Martin. | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 juli 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 47
| Citaat:
Robert, Gewoon een keer bij het bestuur (Veldcoordinator) Bertus v. Rooyen vragen of je een paar keer mag komen gastvliegen. (Helaas is een brevet en Knvvl-lidmaatschap verplicht). Martin. | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Robert
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
ok nice!!! Komend weekend ga ik mijn Extra 300S invliegen. Als die doet wat ik wil dat ie doen moet... dan ga ik even mailen voor een afspraak.. en dan zien jullie mij (hopelijk) binnenkort eens als gastvlieger
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
|
Hoi, Ik ben daarnet even langs gegaan, en ik heb antwoord op (bijna) al mijn vragen, dus dat is mooi. Het was vooral erg leuk dat ik gelijk even mocht vliegen! Bedankt iedereen en tot snel! Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Voor diegenen die het willen weten.. je hebt gevlogen met een Carvelle. Ik was er helaas (nog) niet, stond in de file terug van werk. Begreep dat je gewoon binnengestapt was en mensen aangesproken had, dat is _de_ manier Qua vliegen begreep ik ook dat het binnen no-time al heel aardig ging, dus dat gaat helemaal goedkomen |
|
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
en ik dacht dat vast wel iemand mijn vragen wist te beandwoorden, en dat klopte gelukkig Grtz, Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Volgens mij was het een andere, maar ik zou het ook niet echt weten hoorXD kan best kloppen
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Zijn er eigenlijk meer jeugdleden? want dat is wel zo gezellig natuurlijk! Maarten
| | |
| | #28 (permalink) |
Weblogartikelen: 1 |
hey iemand uit de Meern, wat leuk!! Heb daar ook 4 jaar gewoond.. (en nooit met me stomme kop aangeklopt bij mvc midden nederland
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2006 Locatie: Ameide Leeftijd: 22
|
Ik ben dan misschien geen jeugdlid, maar ook geen ouwe rot zoals de rest In september kom ik je wel weer vervelen Hezik
__________________ Hou je Maule! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |