![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #391 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
zou wel een keer leuk zijn, sneeuw vliegen in nl'
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #393 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
|
de 3e vier ik m'n verjaardag dus het weekend daarna zou wel handiger zijn, is al die nieuwjaarsdrukte ook een beetje voorbij
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #394 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
| Citaat:
en me discus heeft zo'n ronde/gladde romp, die land wel in sneeuw en gewoon opgooien
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! | |
| | |
| | #396 (permalink) |
|
ik zie mijzelf met een open mond over het veld rennen om al die heerlijke oliebollen te redden
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #398 (permalink) |
|
gooi dan gelijk zakjes poedersuiker naar beneden Ik begin toch aardig trek te krijgen
| | |
| | #399 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2006 Locatie: Ameide Leeftijd: 23
|
Misschien een nieuwe vorm van koekhappen? Oliebol aan een touwtje achter het vliegtuig aan en dan proberen de oliebol te pakken te krijgen:P Wie bied zijn turbinekist aan?
__________________ Hou je Maule! |
| | |
| | #400 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 maart 2008 Locatie: De Meern
| Citaat:
Waarom niet het volgende voor de heli-vliegers? Eerst met een grijpertje (dat onderaan hangt aan een touwtje) een oliebol oppikken en dan naar je eigen mond vliegen? | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |