![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Voor wie het interresant vind, ik heb een hele zooi spullen besteld, en verwacht ze volgende week. Ik heb alleen nog niks aan bedrading gekocht, dat kijk ik wel als ik de rest van de spullen heb, dan koop ik het samen met een proppellor bij modelvliegtuig hangar in kampen. Heb er zin in om alles in elkaar te zetten en te vliegen! Gr. Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2006 Locatie: Ameide Leeftijd: 22
|
He leuk dat je wat besteld hebt, wat is het geworden? Ga je ermee in Utrecht vliegen of wat ga je doen? In ieder geval veel succes ermee, en vooral heel veel plezier, dat we elkaar maar tegen mogen komen in september op het veld in Utrecht.
__________________ Hou je Maule! |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Een EZ, met een 2200kv brushless setup, 3s LiPo, en een futaba 6ex zender. Ik ga me als ik de spullen heb aanmelden bij MVC midden Nederland. Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
zojuist binnen gekregen: een easystar en mijn zender, en een email dat de rest van de spullen verstuurd is vanuit hongkong! alles keurig op tijd en netjes met de post meegekomen. Maarten
| | |
| | #38 (permalink) |
|
nou nog 0 crashes op mijn naam, dus met dat verslijten valt het gelukkig nog wel mee en tsjonge.. wat een gezelligheid met die halve bejaarden
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
| Citaat:
Geloof dat ze toen een beetje gek van ons werden, we vlogen constant en dat waren ze niet echt gewend gezien de reakties toenertijd.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
haha, zal dat het geweest zijn
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
en de teller staat op 1... vandaag lekker laag vliegen en bochtjes vlak boven de grond enzo, en toen kwam ik aanvliegen voor een landing, bocht over het maisveld, en toen waren die planten toch net hoger dan ik dacht na een kwartier lang luisteren, ploeteren, brandnetels en zoeken heb ik 'm zonder schade weer over de sloot gekregen Maarten
| | |
| | #43 (permalink) |
|
en ik heb trouwens ook het nodige commentaar
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
hm, ik moest toch wel even lachen dat je 7 uur geleden trots postte nog 0 crashes te hebben gehad. Zoiets mag je nooit hardop zeggen! Overigens, het lijkt er dus op dat bij iedere club de ouwelui heel weinig vliegen. Ik dacht dat dat alleen bij ons was Gister 3 uur aanwezig geweest op de club en 1 uur daarvan gevlogen. Vond ik al een aardige score |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
tsja.. het is ook wel mijn eigen schuld, ik zoek continu het randje op, bochtjes 20 cm boven de grond en dan vlak voor een hek pas omhoog geeft nou eenmaal een kick zegmaar Maarten
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |