![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
|
Hallo, ik woon in de meern, en ga wel eens kijken bij mvc midden Nederland, maar ik weet vantevoren nooit of er gevlogen word. Nu wil ik zelf ook serieus met modelvliegen gaan beginnen en daarom lijkt het me handig om een keer met iemand af te spreken om te praten en wat vragen te stellen ed. Dus: wie vliegt er bij deze club (of een andere club op fietsafstand van de Meern) en kan mij vertellen wanneer er meestal gevlogen word. Alvast bedankt, Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" Laatst gewijzigd door M@arten; 12 oktober 2009 om 09:13 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Op MVC Midden Nederland wordt eigenlijk elke dag gevlogen. Rond 5 uur 's middags zijn er eigenlijk altijd wel mensen. Wil je zeker weten dat er mensen zijn, kom dan in een weekend als het niet regend, rond een uur of 2~3 's middags. Wat betreft vragen stellen.. mensen bijten niet hoor.. gewoon mensen aanspreken. |
|
| | #3 (permalink) |
|
Oke bedankt, en wat dat vragen stellen betreft.. doe ik ook wel, maar vaak zijn mensen aan het vliegen of druk bezig en dan stoor ik ze liever niet. Tot snel op het veld
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Schrijf gewoon op wat je in gedachte hebt om te gaan kopen en neem dat mee. Vraag gewoon aan een vlieger, deze kan je misschien al helpen of zal je naar iemand verwijzen. En heus, ze bijten niet.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Nou, ik heb de gebitsafdruk van Hezik nog in mijn linkerarm staan hoor
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Als ik zo naar buiten kijk denk ik niet dat ik zonnebrand nodig heb hoor, en die koekjes kunnen we regelen! maar ff serieus, ik zal even proberen om een briefje samen te stellen met: wat ik wil, hoeveel ik (ongeveer) wil besteden, en wat ik al in gedachten had. Helaas ben ik komend weekend op de camping dus kan ik niet langskomen, maar ik zal kijken of ik van de week 's middags/ 's avonds langs kan komen Greetz, Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juli 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 47
|
Maarten, Donderdag is clubavond. Vanaf ca 17.00 is er altijd iemand aanwezig ookal regent het. In het clubhuis liggen diverse catalogi van diverse merken en winkels. Aan de hand daarvan kunnen we je wel op weg helpen. Onze voorzitter is sinds kort weer in de weer met onze zgn Clubtrainer. Dwz je kunt een keer aan het modelvliegen ruiken zonder eerst iets te kopen. Via de website kun je met hem een afspraak maken. Groeten, Martin. PS MVC-mn wil heel graag nieuwe jeugdleden. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Mooi, want op donderdagavond heb ik nooit iets te doen (integenstelling tot de meeste andere avonden). Dan zal ik even op de site kijken, en donderdag waarschijnlijk langskomen. Het idee van een clubtoestel lijkt mij inderdaad ook heel handig, en wat informatie en folders kan ik ook wel gebruiken.. Hopelijk tot donderdag en wie weet kunnen jullie binnenkort weer een nieuw jeugdlid verwelkomen, Gr. Maarten
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Neem de spullen mee die je al hebt: toestel, lader, radio. Ook als het nog gewoon in de doos zit
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Gr. Maarten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
@hezik of @helimartin.. Hoe is het momenteel gesteld met jullie veldje en de toekomst ervan? Ik ben inmiddels lid bij heemskerk geworden, maar Utrecht ligt toch net ietsjes dichterbij Indien toekomst van jullie veldje spik span in orde is.. dan overweeg ik alsnog om lid te worden
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |